DAG 7 I FRODITHS FARGERIKE CATWALK

Da har vi kommet til dag 7, og siste fargen i Frodiths fargerike catwalk Frodiths fargerike catwalk

Ikke for sent å være med 😀

Siste fargen er lilla, og jeg var heldig, for 2 av de nyeste blusene mine, har lilla i seg.

Så her kommer bildene fra min catwalk i lilla

Fikk se boka til Mammapåhjul   i bokhylla mens jeg tok bildene, og da synes jeg den skal få være med på fargen lilla også 😉😀

 

Og tror du ikke at når jeg tok på meg jakke når jeg skulle ut i går, så var den lilla også 😄

Har mer lilla enn jeg tenker gitt 😁

Så da ble det bilder på Måketoppen også😉

Så må jeg bare legge ved lilla blomster, som takk til Frodith for en fin utfordring, og til alle dere andre som har vært med. Har ikke rukket å stikke innom alle engang 😀

Du finner mine bidrag til Frodiths utfordring her:

Rosa

Gul

Grønn

Oransje

Blå

Rød

10 kommentarer

Siste innlegg