Dag 2 av Frodiths fargeutfordring 🙂

Har jeg først valgt å bli med på Catwalken, så må jeg jo fortsette. 😉

Kan ikke stoppe før jeg har kommet halvveis 😁

Dag 2 er fargen gul, og jeg har et par plagg med det.

I dag som vi har sommer, sol og 19 ° i Trøndelag, så er det shortsvær. Og da ble det shorts i dag også. (Bare fordi jeg ikke orker å skifte til skjørt 😄)

Har du fått med deg Frodiths fargerike catwalkutfordring?

Her kommer mine bidrag til gult. Måtte tvinge fotografen opp av stolen, så det ble fin bakgrunn 😉

Han satt så belagelig til, så da måtte han pent være fotograf 😄

Først satt fotografen, og jeg prøvde å posere så godt jeg kunne.. Smile pent og sånn 😁

Hendene på hofta, og knekk i knærne, ihvertfall det ene 😄

Så lurer jeg litt på om fotografen er ferdig..

Og går til neste catwalk, med fin bakgrunn, tenkte jeg..

Men nå synes jeg ikke denne bakgrunn er så fin…

Og det var her jeg måtte tvinge fotografen opp av stolen 😉😂Ikke helt fornøyd fotografen da, men jeg ble mer fornøyd, og det er viktigst, eller? Er jo modellen som bør være det først, så fotografen ☺️

Rakk ikke posere fort nok 😄

Der ja 😄

Man får ikke mer moro enn man lager selv, eller rettere sagt/skrevet, som Frodith lager og utfordrer oss med. 😀

 

12 kommentarer

Siste innlegg