Da er vi i mål med litt mer 🙂

Som i går, var Olav i gang med å ta ut alt som skulle ut av esken for montering av kommode.

Jeg måtte jo ta morgenens bilde først 😉

 

Først frokost, havregrøt til meg, og brødmat til mannen.

 

Så satte han i gang med å montere, og her har han kommet godt i gang.  😀

Vet ikke helt hva som går av han, men han er jo så tålmodig når han holder på nå. Lurer på om det er fordi han ikke har jobb og så mye annet å tenke på.  Veldig godt å se at han koser seg med gjøremåla, i stedet for å føle seg stresset.🥰

 

Han hadde ikke før fått kommoden på plass, før han begynte å legge i sine votter og skjerf, m.m.

 

Jeg ville ha lunst først, for du vet, når jeg er sulten, ja da MÅ jeg ha mat 😁

 

Men etter lunsj, da var det bare å samle klærne som skulle i skuffer og skap, og sortere gammel og nytt.

 

Vi har funnet ut at når vi har samlet alt vi hadde i byen, og det her, ja, da er det mye gammelt som kastes. Og noe som ser bra ut, som skal få komme andre til gode.  Godt med gjenbruk!

Her har vi fått mer orden 😀

 

Da er jeg blid igjen 😄

Kan følge med på hvem som kjører forbi mens jeg napper øyenbryna 😂

 

Så skulle Olav se på tv benken vi kjøpte for en stund siden. Den har stått i esken til vi fikk den med hit i flyttebilen.  Da hørte jeg at han lo godt i stua, og først trodde jeg det var fordi den så liten ut.

Men liten er greit, for vi har ikke plass til så stor benk i stue 1. Og den ser da fin ut ikke sant?

 

Men ser du oppå benkeplata, ja, da ser du hva han lo av:

 

 

 

Her har noen spikret nesten igjennom plata, og slått borti eller noe, også har de malt over sårene etterpå.  Det er fint å selge det 😉 Vel, var det ganske rimelig, men plutselig var 1800 kr mye likevel synes vi.  Gjenstår å se om vi får tilbake pengene her, eller hva de sier på klagen jeg har sendt.  VidaXL får ingen god reklame fra meg for å si det sånn 😀

 

Får håpe vi ikke må sette det på tapskontoen. Det hender det blir bomkjøp, men heldigvis ikke ofte.  Og reklamasjon skal jo gå igjennom.  Ser at andre har klaget på at de ikke har fått annen kompensasjon enn 100 kr e.l.

 

Men vi får se 😉

 

Nei, nå må jeg lage middag. Enkelt i dag, pølse og potetmos blir det.

 

God middag!  😀

14 kommentarer
    1. Litt jobb med flytting , men ser koselig ut å bo der..med fint utsyn og koselige farger inne 🙂 Kjedelig med den benken da.. dumt av dem å selge det slik.. Klem og fin dag videre <3

      1. Ja, det er slitsomt med flytting, men det verste er heldigvis gjort ☺️ Det artige som står igjen.
        Å fikse opp mer her.😀
        Ja, det var kjedelig at den var ødelagt. Håper bare vi får igjen pengene 🙄 Går sikkert bra ☺️
        Ha en fin kveld. Klem ❤

    2. Æsj, så kjedelig med den skaden på TV-benken. Mye styr blir det om dere må bytte også. Ble flott og praktisk i gangen, da. Sikkert god følese å få flyttet inn i både skapet og kommoden 🙂

      1. Ja, det var kjedelig, men Olav fikk seg en god latter da ☺️😄 Alltid mye styr med sånt som må byttes.
        Vi ble veldig fornøyde med gangen. Ble bedre plass til klærne, og koselig med litt nytt. 🙂
        Veldig god følelse. Spesielt det å ha alle klærne her. Lettere å holde styr på hva vi har, og slipper å ha to av ting og tang 😁🙂

    3. Neimen i alle dager 🙁 !!! De kan da ikke selge slike ting 🙁 !!!!!

      Så godt at dere er på plass nå 🙂 Er det litt ufattelig og rart ennå, eller er det bare godt?

      Lag deg en fin torsdag videre 🙂

      1. Nei, de burde ikke selge sånn, men regner med at VidaXl ikke har åpnet og sjekket det før de sendte det videre. 🙄🙂
        Det er veldig godt å være på plass. Føles mer og mer hjemme, og bare godt ☺️
        Den følelsen å vite at vi ikke skal dra noe sted fredag og søndag det er sååå godt! 😀🥰 Her bare slapper vi av resten av kvelden. Det må du gjøre også. ☺️ God klem 🥰❤

    4. Deilig å stelle og ordne slik dere gjør nå, blir fint og jeg liker også hvite møbler. Har i grunn litt av det jeg også!
      Flott blir det, mat først – så jobbing….hehe….Blodsukkeret må vi ikke kimse med!
      Klem 🥰

      1. Nei mat må vi ha 😀
        Det er godt med hvite møbler. For der første er det fint, for det andre synes ikke støvet så godt 😁😀
        Det er veldig godt å få ting i orden og koselig å holde på ☺️❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg