Da er jula fjernet 😳☺

 

Nå var det på tide å fjerne jula her i huset.

Nærmer seg dagen for Visning så nå må det shines opp 😀

De nye julekulene får et opphold i esken,

sammen med resten av pynten, den gamle engelen min

Perlene etter svigermor

Og godteriet som Tian hang på treet da Familien var her på besøk 🥰

Det blir ikke tatt så mye andre bilder av meg enn jeg tar selv, men i dag,  når jeg ikke har ordnet håret eller kledd meg for fotografering, ja, da skulle han selvfølgelig ta bilde 😄

Har jo hatt på mer julepynt, men den har du jo sett Før

Juletreet er delt i to, og båret ned i kjelleren.

Olav har hjulpet til, og han har også lagd middagen i dag.

Det ble pinnekjøtt 😀

Og det smakte veldig godt, men nå er vi ferdig med denne type mat på en stund.

Lutefisken får vi ta til påske 😁

Heldigvis er feberen borte i dag, så jeg har orket å pakke ned, og bort.

Nå blir det oss to i sofaen resten av dagen. 🙂

Fortsetter med litt album senere kanskje.

Er søndag, og hviledag, så jeg trenger ikke styre mer i dag.

Fortsatt god søndag til deg! 🥰

8 kommentarer
    1. Det er nok godt å pakke bort jula, og jeg begynner jo å kjenne på at det er greit å få tilbake romsligheten i stua. Allikevel skal pynten få stå fram til fredagen igjen, men da ryker den ned i kjelleren. Ha en fin søndagskvel 🥰

      1. Ja, det er alltid godt å få ryddet den bort, men neste år skal jeg nok ha jula lenger. Ihvertfall hvis mannen min får bestemme 😉 Her har jo leiligheten vært mer en romslig nok uansett nå, så det ble litt tomt her igjen nå. Men det er jo det det skal være 😀 Takk, ha en fin søndagskveld du også! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg