Cruiseskipet Hamburg

Som flere netter nå, sov jeg dårlig i natt.

Da jeg var nede en tur rundt 00:35 sjekket jeg marine appen igjen. Og jammen meg nærmet et cruiseskip seg.

Det er ganske mørkt en liten stund på nattan nå, og spesielt når det er overskya i tillegg.

Men det er fint å se cruiseskipet som lyser opp i leia, så jeg kunne like godt vente 5-10 min til det kom.

Knipset noen bilder, men er ikke så godt å se annet enn lys.

Her ser du utsikten med og uten skip. Og på dag kontra natt

 

Nyter utsikten fra godstolen i stua før leggetid. Kl er vel 22:00

 

 

 

Her er utsikten like før skipet kom

 

 

Her dukker skipet fram bak Magerøya. Hitra i bakgrunnen

 

 

 

Utydelig, men lyser bra 😉

 

#cruiseskip #hamburg #leia #trondheimsleia #hitra #magerøya #hemne #gjengstøa #trøndelag #blogg #natt #lyser 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg