Cruiseskipet Aidasol

Noen ganger ser jeg ut av vinduet på akkurat riktig tidspunkt. Det hadde nettopp silregna, men ble plutselig lysere så jeg i sidesynet. Og da må jeg jo kikke ut.

Da passerte Cruiseskipet Aidasol. Jeg visste at det var på vei, men hadde glemt å sjekke om det nærmet seg. Hadde ikke tenkt å gå ut, bare se det i vinduet, og det fikk jeg jo 😉

 

Her har det nettopp passert punktet der vi ser det fra stuevinduet. 🙂

 

Er jo så vakkert når sola bryter igjennom!

 

Burde absolutt vært på sjøen i kveld. Roligere sjø enn dette får du ikke 🙂

 

#cruiseskip #aidasol #roligsjø #magerøya #hemne #hitra #trøndelag #blogg #mittnorge

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg