Bytur igjen 🙂

Det hender vi er i Trondheim for diverse ærend, og nå var det tid for en tur igjen

Over fjellet gikk turen, og det var bare veier, uten snø og is.

Utsikten fra sidevinduet var som vanlig flott 😀

Vi sjekket inn på hotellet, og fikk en god hvil. Jeg orker ikke gå i butikker i dag, for den kroppen min er ikke på mitt parti for tida.

Så jeg halvsov mens mannen så på tv.

Nå har vi vært ute en liten tur for å spise middag,  og det er mange plasser å spise her.

I dag valgte vi et sted vi ikke har vært før, nemlig Pascha. En tyrkisk restaurant.

Vi ble møtt av en hyggelig kelner, og bestilte oss kebabtallerken begge to.

Jeg tok kylling, og Olav en miks av biff og kylling.

Mens vi venter 😁

Så kom maten

Vi stakk innom “Holdbar” på vei hjem, for restauranten lå rett ved siden av.

Da ble det litt godt til kaffen. Er vi på tur, så må vi kose oss litt 😉

På vei til hotellet

Nå blir det en rolig kveld, og i morra blir det buss til sykehuset for å få på døgnmåler 🙂

HER ser du forrige tur med sykehusbesøk

16 kommentarer

Siste innlegg