Bussen

Jeg føler meg priviligert som kan komme inn på en varm buss. Flere seter ledig, og jeg kan bare nyte turen.

De som ikke liker å ta buss, går virkelig glipp av noe bra. For det første er det avslappende, for det andre billig alternativ til bil. Også er det mye rart og artig å høre og se. 🙂

Er en del samtaler man tenker burde vært gjort en annen plass enn på en buss..  men kan være interessant å høre på. Ikke det at man lytter med vilje…man får liksom ikke noe valg. 🙂

Også kom det på en hel gjeng med små barnehagebarn og tanter som skulle på tur…da blir det liv..rai..rai.. 😉

Jeg synes bare at turen går for fort noen ganger.. nå feks…rekker ikke å skrive ferdig før jeg må av og ut i den kalde vinden igjen. Var så godt å komme inn i en god og varm buss.  

Men nå sitter jeg på en benk ute…god tid enda til timen begynner.  Godt å nyte den kalde, friske lufta litt også. 🙂

Håper du har en god dag, det har jeg i dag. 

En god klem fra meg til deg 🙂

#vind #buss #bussen #trøndelag #blogg #hverdag #hverdagen #kaldt #varmbuss

 

10 kommentarer

Siste innlegg