Blogging tar tid….

Joda, jeg er her…..det bare ser ikke helt sånn ut. 🙂  Men det er mye trening og andre ting, og da kommer liksom bloggen litt i bakleksa. Hadde jo ikke kunnet gjøre det om det var jobben min, men det er nå ikke det da. Bare en liten …skal vi kalle det hobby? Et sted hvor man kan skrive om det meste av hva man tenker og føler om man vil…

Har forstått at å ha en blogg er hardt arbeid…ihvertfall mye arbeid om man skal satse skikkelig på det. Leste innlegget til Pappahjerte her   og det er som jeg har forstått, 24/7 jobb. Noen av dere som følger meg er jo også kjempeflinke til å blogge daglig, og opptil flere ganger daglig, i tillegg til at dere jobber. Skjønner ikke hvordan dere får det til jeg. Det lille jeg legger ut tar jo tid, og skal man i tillegg ta bilder, redigere og legge inn dette, eller komme opp med interessante innlegg, så krever det veldig mye.

Det er nå artig å ha en blogg uansett, og plutselig så dukker det jo opp ting man tenker på, som man kan skrive litt om.  Jeg kunne nok gjort mye mer ut av det jeg også, men merker at hodet mitt må få hvile innimellom også, det er så innmari mye oppi der. Lurer litt på hvor alt kommer fra? 🙂 Skulle jeg skrevet om alt som er oppi der, hadde det vært fulltidsstilling 🙂

Det virker ihvertfall slik når jeg skal sove, jeg drømmer jo så  utrolig mye rart…det er blanda med daglige gjøremål, ting som skjer med familien og hva jeg ser på tv. Da skal jeg si deg det blir mye rart! 😀

Leser en del av dere andre sine blogger også, men å skulle kommentere dem tar også tid. Nå i det siste har jeg prioritert å holde på med albumene når jeg sitter med pc’n, og ellers er det mye trening. Bare tre ganger igjen på ryggskolen nå, så  må jeg klare å trene helt selv. 

Skal være flink og legge inn i kalenderen trening 3 dager hver uke. Så lenge jeg ikke jobber blir det på dagtid, men skulle jeg være så heldig å få meg jobb snart, må jeg legge det inn etter hvordan jeg jobber. Og da min kjære mann, må du nok enten bli med meg, eller være litt alene på kveldstid 😉 Tror han blir med jeg…ikke sant?

I dag derimot, har jeg bare konsentrert meg om intervju som jeg skal på kl 13.  Det er gruppeintervju, og det blir spennende å se hvordan det fungerer. Om jeg kommer videre blir jeg kjempeglad, men nå er jeg i første omgang glad for at jeg har blitt “sett” og innkalt til et første intervju. Man vinner jo ikke om man ikke er med. 😉

Ønsker deg en fin dag hvor enn du er!  Livet er ikke for amatører, og vi har alle en rolle i dette “spillet”, og på den veien vi går…  Det skal jeg skrive mer om siden….tror jeg 🙂

Nyt dagen og livet! 🙂

 

 

 

#blogg #jobb #myejobb #tingtartid #intervju #pappahjerte #blogging #drømme #drøm #hverdag #hverdagen #album #trene

12 kommentarer
    1. Ja, blogging er mye jobb. Jeg sliter mye med hva jeg skal skrive om for tiden jeg. Trodde jeg skulle få mer å skrive om nå som jeg er gravid, men ingen smarte ideer som dukker opp i mitt lille hode. Bruker derfor en god del tid på å lese andre blogger, for da får jeg gjerne inspirasjon til hva jeg kan skrive om! Masse lykke til på gruppeintervju i dag! Det går nok kjempebra skal du se 🙂

      1. Charlotte: Takk skal du ha! 🙂 Ja, det er ikke så lett å finne noe å skrive om hele tiden. Jeg har fått tips om å konsentrere meg om noe spesielt, altså et tema e.l. Men til nå har jeg ikke funnet det. 😉 Lykke til videre med blogging, og graviditet. En fin tid det. 🙂

    2. Nei, det er veldig vanskelig! Ja, det er viktig å ha ett tema eller noe spesielt å skrive om. Jeg var på ett bloggkurs en gang, og der lærte vi å lage en avatar. En person du liksom skal lage, og som du kanskje vil fortelle noe spesielt til. Men det er jo ikke bare bare å danne en person heller. Jeg ble ikke klok på det, men det skal visst være lettere å skrive deretter når man har en eller flere avatarer. Jeg har slitt mye psykisk tidligere, så jeg prøver å skrive litt om det som kanskje kan være interessant. Kommer gjerne med tips og råd 🙂 Masse lykke til videre med blogging til deg også 😀

    3. Enig så lenge bloggen er en hobby skal det føles positivt :)) Hadde det ikke vært for nakken min hadde jeg nok laget mange flere innlegg..for jeg har god tid..men det krever å skrive mye både i innlegg og kommentarer..men hyggelig hobby er det synes jeg :)) Vakkert vinterbilde <3

    4. Ja blogging skal være gøy..på vårt nivå..Den dagen det ikke er det..ja da lar jeg nok være..Jeg jobber ikke, så føler jeg har en “liten jobb” og det trenger jeg..men ja..det tar tid, og det opptar jo mye av dagen.men for meg er det bra..For jeg skal sitte å slappe av å gjøre minst mulig fysisk innimellom..og da er det godt å ha pc med litt hodebry..Koselig å se deg, og det er bare å gjøre som man selv føler..noen har mange innlegg..andre få..sånn er det…ha en god kveld!

      1. Toini: Takk for det. Pg ja, blogging er og skal være gøy. Og jeg koser meg stort sett med det. Derfor blogger jeg når jeg har lyst og føler for det. Ha en fin kveld! 🙂

    5. Ja blogging tar mye tid – selv for meg som ikke har så enormt mange følgere, har jeg funnet ut. Jeg har et innlegg hver morgen, og bruker endel tid på å lese og kommentere andre. Men jeg koser meg veldig med det! Blir en livsstil lissom…. en koselig hobby! Liker bloggen din….. Håper det gikk fint på intervju idag! Klemmer <3

      1. Margrethe: Tusen takk for det. 🙂 Det gikk bra i dag. Veldig lærerikt med gruppeintervju og flere gode kandidater. Så det gjenstår å se om jeg kommer videre. 😉 Liker din blogg også. 🙂

    6. Hei!
      Ja blogging er en koselig hobby 😀 Jeg tenker at så lenge man føler det er greit å ikke MÅTTE ha nye innlegg opp til flere ganger daglig, så er det greit. Det er ikke hver dag jeg har innlegg………..men nesten hver dag, og kanskje et om morgenen og et om ettermiddag. Alt ettersom 🙂
      Det er koselig å gå inn og lese andre blogger, og det er ikke alltid jeg kommenterer tilbake på de jeg leser, men prøver.
      Prøver alltid å svare de som kommenterer hos meg 🙂
      Det er jo artig når man blir lest liksom 😀
      Så spennende med gruppeintervju 🙂 Håper du finner deg en jobb etter hvert 🙂
      Ønsker deg en flott dag!!!

      1. Etdiktomdagen: Tusen takk for det! Ja, det er artig å få kommentarer og følelsen av at det blir lest. Ellers kunne man jo bare skrevet vanlig dagbok 😉
        Ønsker deg en fin dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg