Blibedtbortjula 😀

Rar overskrift synes du?

Ja, men jula som jeg trodde ville bli ganske stille og rolig med oss to, den ble alt annet enn det.

Julaften, 1. og 2.juledag kan du se mer om HER

3.juledag ble litt mer rolig, bare oss to. Salt torsk til middag, så julemiddagene vi har kjøpt inn, de får vente. Det var en dag med mye vær, så vi slappet av inne

Nemi, Kirsti og Geir kom utover på hytta, og Nemi roet seg ikke på hytta før Kristi tok henne med en tur til oss. Og det er jo koselig da 😊

Onsdag ble det fint vær, så vi tok på piggsko og gikk en liten tur. Du så hvor fint det var på første bildet i dag

Heidi og Steinar kom også på hytta, og det er så koselig når lysene kommer på.

De satte lys ute på et lite tre også 😀

Vi fikk melding da de var på vei utover, hvor de ba oss på lunsj dagen etter, altså i går.

Og det takket vi selfølgelig ja til. 😀

Så vi pyntet oss, og gikk opp bakken til Snøsentoppen kl 12 Det tar jo under 5 minutter å gå ☺️

Der ventet 2 blide folk, med ferdig dekket lunsjbord

Vi fikk også kaffe, multekrem og kaker litt senere, så klokka ble 16 før vi ruslet ned bakken igjen.

Da ble det 2 timers avslapning før vi var bedt bort igjen.

Denne gangen til Kirsti, Geir og Nemi

Da vi kom ut døra, sto Nemi og Geir og ventet, så vi fulgte dem hjem.

Det tar også under 5 minutter å gå 😄

Ble litt utydelige bilder i mørket, men her står jeg og tar bilde begge veier, så du ser avstand mellom deres hytte og huset vårt 😀

Nok en gang kom vi til dekket bord

Vi hadde tenkt å be dem til oss, men da får vi ha det til gode. De kom oss i forkjøpet.

Så gårsdagen ble nok en stor gåbortdag i jula, og i dag har jeg joggedressdag, og slaraffenliv på sofaen. Ble totalt tom for energi igjen i går, så det er godt nå ☺️

Olav ser sjakk, og jeg skriver og leser blogg, og julehefter ☺️

Det blir fiskegrateng til middag i dag, så jeg tror vi må ta en ukes juleferie kommende uke, så vi kanskje får spist julematen vår 😉

I morra blir det kalkun, og bare oss to.

Ikke så mange å be, og noen reiser hjem fra hytta i dag, andre får familie på besøk 😊

Men etter en så innholdsrik jul, så koser vi oss godt alene vi.

Jeg har fått så mange juleønsker og behov møtt, at jeg er superfornøyd 😀 Da klarer jeg å ha savnet etter min familie som et godt savn på innsiden ❤️

Håper du har hatt en fin jul også 🙂🎄❤️

Dagens utsikt

16 kommentarer
    1. Det ble en travel dag på dere i går, men det hørtes veldig hyggelig ut 😊
      Tenker det er godt med en dag i joggedress i dag 😊
      Kos deg🥰

      1. Det var veldig hyggelig, til tross for at formen min ikke var den beste. Men vi klarte det, og det går jo greit når vi vet vi får rolige dager etterpå. 😉
        Kos deg du også. 🥰

    2. Jula er en tid for å bli bedt og be i julebesøk.🎄🌟
      Det er skikkelig koselig å bli bedt bort på et måltid mat, men jammen er det godt å slappe litt av innimellom også.
      Nyt den siste fredagen i 2022.🌟✨🤩

      1. Det er så sant. 🙂 Nå har vi ikke fått bedt så mange, men det var greit i år, for formen orket ikke begge deler kjenner jeg 😉 Veldig koselig å bli bedt bort. 🙂
        Kos deg siste fredagen du også. Klem <3

    3. Skjønner veldig godt at du savner familien din på slike dager. Høres utrolig koselig å bli bedt bort så mye! 🥰 Det er lenge siden jeg hadde blibedtbortjul. Men vi har ikke inviterehjemjul heller, da 😀

      1. Det ble virkelig blibedtbortjul her, og det har vært veldig koselig med en annerledes jul. Kunne godt tenkt meg å be noen, men formen er ikke akkurat der at jeg orker å lage stor middag til mange, så det var greit det ble som det ble i år.
        Dere har jo hatt ungene, og det er jo inviterejul det da 😉 Kos dere resten av året! Klem <3

    4. Så koselig dere har det i jula og masse folk på hyttene, slikt er jo topp..
      Mye god mat og godt å komme til pent bord – deilig..
      Takk for titten, God klem…<3

      1. Veldig koselig, og artig å bli bedt bort. Er jo veldig mange år siden sist 😉 Så i år trengte vi det, og nå er det godt å ha det stille og rolig igjen. Alt med måte 😉 Kos deg resten av året. God klem <3

    5. Jeg har hatt en jul som er akkurat som jeg liker. Mye hjemme, og små treff med venner på byen 🙂 Sånn vil jeg ha det 🙂 Koselig dere har blitt bedt bort mye da, og likevel fått tid til dere selv også 🙂

      1. Så bra du har hatt en jul du liker. Koselig å treffe venner på byen, og enklere enn å styre hjemme 😉 Det har vært veldig koselig, og da er det ekstra godt å være alene etterpå. 🙂
        Nyt resten av året 😉 Klem <3

    6. Godt med en joggedressdag etter masse selskapeligheter! Og så bra at du har fått oppfylt juleønsker! Jeg har også kosa meg mer enn vanlig i år – med gjester både på julaften og tredje juledag! Alle “mine” har vært her – men jeg har selv ikke vært noe sted! Uansett – en koselig jul på alle måter! God klem <3

      1. Så fint at du har hatt dine på besøk. Det gjør så godt ☺️
        Jeg har jo stort sett lagd mat hele jula i mange år, så det var godt å bli bedt på både middager, lunsj og kaker nå 😀 God klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg