Bilder fra gåturen

Tidligere i dag skrev jeg mine betraktninger fra en liten formidddagstur.  Det kan du lese om HER

Nå skal du få noen bilder fra den turen.

En sykkel henslengt, med et fiskehode bak

En sykkel støttet til et gjerde, passet på av et troll 🙂

Blomster langs veien

Magerøya før innrykk av folk som skal se teater m.m.

Huset på Magerøya der svigerfar vokste opp

 

Oksekalvene har kommet ut på beite

 

Elsker å gå i skogen, nå nøyde jeg meg med å gå langs den

Rådyrhunnen oppdaget meg, og sprang i vei

Rådyrbukken fulgte etter

 

Jeg gikk litt av veien da jeg kom til svaberget ved sjøen.

Fin utsikt den veien også

 

 

 

Godt med en liten hvil ☺️

På tide å gå tilbake..

Da dukket rådyra opp igjen. Litt lang avstand med mobilkamera

Og bukken følger etter 😄

Jeg er heldig som har alt dette rundt meg, og at jeg endelig klarte en gåtur igjen.. Ble kanskje  2 km totalt 😀

10 kommentarer
    1. Du legger som alltid ut flotte bilder på bloggen din. Ja dere er heldige som har så flott natur der dere bor 🙂 Jeg har i dag laget et innlegg av det du bidro med i forhold til det første du tenkte på i forhold til sommer 🙂 Nyt dagen!

    2. Flotte bilder fra turen i går, og jeg blir jo helt nostalgisk når jeg ser bilder av de gamle syklene. Det var jo sånne vi hadde den gangen da vi fikk stor sykkel 🚴🏻‍♀️. Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Tusen takk for det. Ja, jeg fikk farmor sin gamle sykkel, og den var lik den som står støttet til gjerde, bare at min var blå.
        Den var for stor til meg, for jeg rakk ikke opp til setet, men sto og tråkket hele veien til skolen. 😀
        God søndagskveld. Klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg