Båttur 🌞

Som jeg nevnte i går så fikk vi være med på båttur.

Vi hadde tenkt å dra ut med båten selv også,  men når vi ble bedt med, så takket vi ja.

En av grunnene var at Olav hadde lovet å vise hvor den beste fiskeplassen for stor sei var, så da fikk han gjort det også.

Det var jo så deilig vær,  så vi bare nøt turen. ☺️

Og jammen meg ble det 2 store sei også. Skipperen fisket bare litt,  for vi skulle bare på båttur 😉

 

Vi var ute 2,5 time

Etterpå satt vi en liten time på verandaen deres. De har en utrolig flott utsikt. De ser cruiseskipa en god del lenger enn det vi gjør 😄

Det var en fin, og koselig ettermiddag, med en fin Topptur på kvelden. 😀

 

4 kommentarer
    1. Så mange nydelige bilder, ja dette er livet altså…så utrolig vakkert!
      For en flott plass <3 Så mange flotte steder rundt der dere bor, går rett i hjertet mitt! 🥰

      1. Tusen takk ☺️ Ja, det er en nydelig plass her vi bor. Jeg blir aldri mett av alt jeg ser rundt meg, og er så takknemlig for at jeg får bo sånn sol dette. Har vært min drøm siden jeg var lita, å bo så nærme sjøen 😀❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg