Bare lurer på…

 

 

Noen dager nå så har jeg ikke fått tilbakemelding på kommentarer jeg har skrevet inn på andres innlegg.

Dvs. når jeg går inn på innlegget og min kommentar igjen, så ser jeg at dere har svart, men jeg får ingen beskjed om det på sida mi. Er det noen av dere som har opplevd det også?

Hvis det ikke er flere så får jeg sende mail til blogg.no og høre hva som er galt hos meg. Har ikke endret på noe heller jeg nå, så vidt jeg vet da 😉

Det blir ingen grønn boble når det er tilbakemelding slik det var før. Alt det andre fungerer.

 

Fint med tilbakemelding på dette om noen har noen erfaring med det.

Ellers vil jeg ønske deg en god tirsdag! 🙂

 

Sendte mail til support, ikke fått svar, men nå fikk jeg plutselig melding om kommentar tilbake. Enten så ordnet det seg selv, ellers har de fikset det nesten før de fikk mail fra meg 😉

#spørsmål #lurer #blogg #tilbakemelding #grønnboble

10 kommentarer
    1. Har opplevd det om jeg ikke har fylt ut bloggnavn og lignende ..da blir jo kommentaren anonym..men om du ser at din kommentar er med navn og bilde, er det jo rart du ikke får melding om svar… Håper du får orden på det <3

      1. annebe: Jeg fyller hele tiden ut navn, mail og bloggadr. Så dey har vært noe galt.
        Syntes det var rart at det plutselig ikke var noen som svarte tilbake på kommentarer, har jo vært vant til at så og si alle gjør det 😉
        Får se nå om det har rettet. Kom plutselig inn en her i sted 🙂
        Alt ordner seg. Synes bare det var greit å vite om det var flere enn meg før jeg sendte til support. 😉

    2. Ja jeg gikk nesten et år jeg…uten å vite at jeg kunne se det på den linja…jeg gikk innom alle de jeg hadde kommentert og så…tror det var det som Annebe skriver som var feil..at jeg ikke hadde fylt ut alt i addressen…Men ser du har fått ordnet det nå….

      1. Toini: Det har vært noe annet enn at det ikke var fylt ut, for det lærte jeg ganske tidlig at jeg måtte gjøre 😉
        Men ser noen nå ihvertfall 🙂

    3. Jeg har også fått tilbakemeldinger på det! Trodde det kom av at jeg svarte via mobil og ikke pc……… kan det være en forskjell???? Nå svarer jeg alltid på kommentarer via pcen…… klem<3

      1. Margrethe: Det vet jeg ikke. Burde ikke ha noe å si. Jeg får følge litt med og se om jeg får beskjed om alt nå. Så får jeg spørre hvor de kommenterer fra. Om det er mobil eller pc.
        Klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg