Bacalao til middag, og en sniktitt på gangen 🙂

Vi ble bedt bort på middag til en nabo som fisker veldig mye, og som vi kjøper mye kveite av.

Og hva er vel bedre enn å bli bedt på bacalao? 😀

Det er under 10 minutter å gå, så vi kledde oss godt, for med 3 minusgrader var det friskt ute.

En fin tur på vei dit

Her har de flott utsikt til Leia, Magerøya og Hitra 🙂

Det var godt å komme inn i varmen, og mens bacalao’en sto og godgjordes på komfyren, satt vi i stua og pratet

Så ble det servering

Fruen i huset måtte jobbe, så jeg ble eneste dama i gjengen, men det gikk veldig bra det. Søskenbarnet til Olav var også der.

Er med på fiskepraten jeg 😄

Jeg var veldig sliten etter å ha malt i dag igjen, så vi tok turen hjemover etter 3 timer.

Det er ikke mye gatelys, så vi kunne nyte den flotte stjernehimmelen, og lysene fra Hitra ☺️

Karlsvogna

Så er vi straks hjemme 🥰

Også lovte jeg deg en liten sniktitt på gangen

Mangler bare gulvbelegget 😉

Men jeg trenger en dags pause, så det er fint det er søndag i morra ☺️

12 kommentarer
    1. Godt at du fikk servert middag når du har holdt på å male.🤗
      Det ser veldig fint ut i gangen.🤩
      Søndager er fine dager til å slappe av og gjøre ingenting.🥰
      Nyt lørdagskvelden!🤗

      1. Tusen takk. Kvelden nytes med Maskorama og et lite glass rødvin 😉
        Det blir veldig fint synes vi. ☺️ Og veldig godt å få maten servert 😀
        Nyt kvelden dere også 🥰

    2. Så koselig å bli bedt bort på middag, og det virket som dere hadde det veldig hyggelig 🥰 Jeg har ikke smakt bacalao enda, men det står på planen. Ønsker deg en fortsatt fin lørdagskveld, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg