Avslagsmail

God morgen! Eller er det det?

Våknet opp til en ny avslagsmail. Også jeg som virkelig hadde lyst på denne jobben..

Skal jeg gråte eller le? I dag kjente jeg at jeg ble lei meg. Lot meg selv få sutre litt….et par minutter. Men det var så trist at jeg sa til meg selv at “det hjelper ikke det sjø. Opp og få i deg havregrøten og på fitnessen, så skal du se det hjelper. “

“Javel, da masa, kan jeg få slappe av mens jeg spiser eller? Jada, men du kan jo oppdatere bloggen samtidig. “

Som sagt, så gjort….en skje havregrøt…flere linjer på bloggen. 🙂

Akkurat dette koser jeg meg med, og hjelper meg litt i denne jobbsøker tida.

Men nå får jeg ta de siste skjeene, før jeg får på meg joggeskoa og flipbelte. 

Vet du ikke hva flipbelte er sier du? Vel, da skal jeg fortelle deg mer senere i dag.

Vi blogges! Ønsker deg en fin dag! 🙂

 

#avslag #blogge #innlegg #skuffet #lei #sutre #havregrøt #fitness #trene #blogg #bloggno #hverdagen #hverdag #personlig #trist #motløs #

 

 

12 kommentarer
    1. åååååå det var leit att du ikke fikk jobben siden du så gjerne ønsket den,håper du snart får en litt hyggeligere mail :)) lykke til og ha en fin dag

    2. føler med deg… fikk selv avslag på mail i går… det irriterer meg at for hvert avslag så får selvtilliten og selvfølelsen en real knekk… måtte det lysne for oss begge etter hvert 🙂 ha en fin dag 😀

      1. hverdagslivetivollen: Takk for det. Ja, noen avslag er verre enn andre. Men sp dukker det opp en ny stilling som jeg får lyst på og som jeg har kompetanse til så glemmer jeg avslagene 😉
        Lykke til du også! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg