Alternative toppturer – Topptur nr 1

Ikke helt sikker på om det er så lurt å starte med toppturer enda, men de blir hva jeg gjør det til, og kan jo tenkes jeg får til 10 topper i år også. 😉

Årets første topptur ble ikke den samme som i fjor, for når været er som i dag, ja, da er det  Måketoppen som fristet mest.

Går du inn på linken, ser du fjorårets tur. Den toppturen jeg tok i går, ble nesten identisk værmessig, bare sånn ca 13° varmere 😀

Lurer du på hva slags utvekst skyggen min har? 😁

Det jeg glemte når det gjelder denne Måketoppen…det er jo at det er bare oppover hjem igjen 🙄😂

Tar du utfordringen, og blir med meg på toppturer i sommer?

Lag deg dine egne turer, for de som er for sånne sprekinger, de klarer ikke jeg  og da må jeg finne egne alternative topper.

Slike toppturer som dette gir mye glede. Og jeg får frisk luft og bevegelse til og med ☺️

Og denne turen tok vel maks 10 minutter om jeg ikke tar med de 15 minuttene jeg satt på toppen og bare nøt sommer og sol ☺️

 

11 kommentarer

Siste innlegg