Alle gode ting er 3 ☺️

Mandag ble jo som nevnt Her   brukt litt til å male. Må få idéene jeg har ned på lerret,  og selv om de som sagt, sjelden blir akkurat slik jeg tenker, så blir det jo noe læll 😄

Om jeg er fornøyd…sånn passe 😉

Dette er i 20×30

Dette er i 18×24

Også ble det et lite i 10×10 med resten av rødfargene 😉

Ikke riktig str på ramma, men for å vise det med ramme i det hele tatt. Må kjøpe rett str når jeg kommer meg på butikk ☺️

 

Nå blir det litt pause med å male, for det blir tur til Halden på lørdag 😀

15 kommentarer
    1. Vakre blomsterbilder du lager. Likte spesielt det første. God tur til Halden til helga. Håper du får fint vær da, selv om det er spådd regn 🙁 Ha en fin dag. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk for det 😀 Ja, vi så at det meldes regn der…ikke overraskende når vi skal dit 😁
        Været får være som det vil…blir mest inne uansett 😉
        Koselig at du liker bildene, og det første er rene klare farger 😀
        Ha en fin ettermiddag. Klem ❤️

    2. Det lilla bildet ligner på to bilder vi har på gjesterommet i Spania. Må få tatt bilde av dem og sende deg senere. 🙂
      God tur til Halden!!! 😍

      1. Å, så artig! 😀 Var akkurat for sen til at du så dem før du dro da…skulle sendt deg bilde mandag 😄
        Tusen takk, det blir fint å treffe mine igjen 🥰

        1. Artig å høre om du ser likheten etter hvert! 😀 Håper det blir en fin tur, og at du klarer å balansere hvile og aktivitet! 😉

      1. Tusen takk, så hyggelig sagt 🥰
        Føler jeg har funnet ut at jeg liker abstrakt, og å male uten å kopiere. Hva som er min stil vet jeg ikke helt ellers. Så langt så prøver jeg litt forskjellig, og etter hvordan formen er. Noe tar mer krefter enn annet.
        Artig uansett ☺️
        Blir forhåpentligvis en fin tur, og godt å se familien igjen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg