Hva annet kan jeg finne på?

Det regner,  og det regner…det blåser, og det blåser 😳

Så hva annet kan jeg finne på enn å male ☺️

Ingen av oss får arbeidslyst i dette været, og ettersom det er meldt sol og opphold de neste dagene, så kan vi likegodt kose oss mens vi er inne.

Kan ikke bare strikke hele tiden 😁

Ble ferdig med tøfler til Sophie i går

Og i dag hadde jeg lyst til å male igjen.

Har så mange idéer i hodet, og håper kanskje å få til et par maleriet til som jeg er fornøyd med, og kanskje kan gi i julegave.

Ble nemlig tipset om å gi bilder i julegaver, men tenkte egentlig ikke å gjøre det. Liker ikke å “prakke” på andre noe jeg har lagd selv. Greit hvis de velger det selv 😉

Men vi får se..

Tok med maleutstyret ned på kjøkkenet i dag. Måtte ha litt mer plass, og det er jo litt kaldt i kjelleren nå.

Så her får du en liten sniktitt igjen, mens de tørker.

Vet ikke om jeg er så fornøyd, men håper det hjelper når de tørker. Du får bare se litt av midten her nå 😉

Str 18×24

Str 20×30

13 kommentarer
    1. Dere er flinke til å kose dere. Her er det også regn i lufta og litt regn i dag. Jeg liker heller ikke å gi bort malerier. Her velger de seg ut selv, og det er så bra. Opp på veggen kommer det da, og så vet de at det er gave til bursdag eller jul, alt etter som!!!! Kos deg videre. Klemsiklem.)

      1. Så lurt! Tror det er beste måten å gjøre det på. Da er det ikke noe de MÅ ha på veggen 😉
        Vi er veldig gode på å kose oss. ☺️Kos deg du også. Klem ❤️

    2. Det har jammen vært gufsent vær nå ja, og oktober har vært en våt måned. Ikke mange dagene med oppholdsvær.

      Synes du er superflink til å finne på noe koselig høstsysler med dine kreative evner 😍

      Deilig å finne frem strikketøy og andre hobbyer nå som det er surt ute.

      Ønsker deg en superfin tirsdags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Vi har ikke tørke nei 😉
        Tusen takk 🥰 Jeg har mer enn nok å finne på, så når jeg orker kan jeg velge mye forskjellig å gjøre,. Koser meg med det ☺️
        Du er jo også veldig flink til både strikking m.m. Kos deg, og ha en fin ettermiddag. Klem ❤️

    3. Her er det så mye fint vær hele tida, at jeg får ikke strikket noe… Og savner det. Men det blir en brå slutt i morgen!
      Der har du noe på gang med malepenselen igjen, ja! 😀

      1. Du har virkelig fått nytt sol og varme du. Nesten så jeg har vært litt misunnelig…ser badebilder fra tanta mi som også er i Spania, og jeg skulle gjerne vært frisk og kunne nytt det også.☺️
        Men nyter godt her også jeg 😉
        Blir nok overgang for deg å komme hjem til dette været, men det skal bli litt sol nå da. 😀
        God tur hjem ❤️

        1. Ja, jeg er heldig! Skulle gjerne vært i bedre form og hatt overskudd til å dra og bade i havet mer. Det ble bare to turer. Men så har jeg fått gjort mye annet flott og koselig med fine mennesker. ❤️ Jeg tar med så mye sol som mulig hjem, til deg også! Men blir uansett fint å komme hjem også. Takk! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg