Album

Dagen ble heldigvis bedre etterhvert. Hjelper alltid å trene, og når jeg i tillegg klarte å få ferdig albumet til mamma, ja, da er jeg mye lettere til sinns 😉

Du kan se for- og bakside av albumet her. Lagde et lite som hun kan ha i veska si. 12 x 12 cm. Det er sånn passe stort. 😀

 

 

Nå er det bare å sortere de andre bildene, og fortsette med albumet jeg holder på med for 2018. Håper å være i havn ved nyttår, så slipper jeg å ha det hengende over meg hele neste år også. 

 

Til middag i dag ble det fiskeburger, for vi har hatt mye potet de siste dagene, og da er det godt med litt annet. Synes det er bedre med fiskeburger enn vanlig hamburger jeg. 😉  Tok selvfølgelig ikke bilde av burgeren, så det får bli et illustrasjonsfoto 😉

 

 

 

#album #foto #fotoalbum #fiskeburger #blogg #hverdagen

16 kommentarer
    1. Så bra at dagen bedret seg. Synes det var en kjempeide å lage album til mora di. Det er slik de kan kose seg med lenge. Da jeg jobba på aldershjem i byen lurte jeg på om jeg skulle ha laget et album med bilder fra byen her, som de kunne ha på aldershjemmet, men så hadde jeg plutselig ikke mer jobb der …

    2. Godt det føles bedre..drømmer kan gjøre inntrykk di.. Albumet ser kreativt og fint ut :)) Vi hadde vanlig kokt fisk i dag..burger hørtes litt mer fancy ut… Ha en fin kveld <3

    3. Så fint album du laget/lager.
      Hadde også laget en slik til min yngste datters konfirmasjon. Artig, men det tok tid:)
      Maten…det er noe vi måtte bare ha:)
      Du er også flink til å lage mat!

    4. Så koselig med album. Jeg laget album i helgen av bildene som ble tatt i mammas 80 års dag i mai. Det skal hun få til jul, så jeg håper fotobutikken får det ferdig i tide 🙂

    5. Så fin kake da!!!! Herlig å være ferdig med et album. Jeg har mange igjen før jeg er i rute med det. Jeg liker å se på bilder, så album blir det etter hvert. Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg