Album

Album for året 2018 er i hus.  Og det er bare den 15. Januar. 🙂

Såå godt å være ajour!

 

Det blir jo så mye enklere å fortsette å være ajour når du vet at det ikke er mange år på etterskudd. 

Liker så godt å kikke i album selv, både våre egne og andre sine, så jeg bare må ha bildene i album. 

Tidligere ble de enten limt inn, eller satt i album med plastlommer.

 

Nå kan vi se på de slik:

 

I tillegg så prøver jeg å venne meg til å ikke ta 5 bilder av samme motiv, så blir det så mye enklere å holde orden. Trenger ihvertfall ikke ta vare på alle motivene som jeg nesten ikke ser forskjell på, eller må flytte fram og tilbake 10 ganger for å bestemme hvilket av de jeg vil beholde.  😉

Jeg bruker Japan photo. Veldig fornøyd med dem. Ikke sponsa altså,  bare fornøyd  😀

God tirsdag! 

 

 

#album #japanphoto #foto #bilder 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg