Aktiv og produktiv uke

Hvis du leste innlegget mitt i går, så har du fått med deg at jeg har hatt en aktiv uke

Vært sosial, og fått gjort en del her hjemme.

I går ble det endelig tid og ork til å gjøre rent begge bilene innvendig.

Det trengtes nå

Først gjorde jeg ren bilen til Olav.

Deretter min ☺️

Veldig godt at det er gjort, men tok både tid og energi. Så det ble ikke så mye mer gjort i går.

Lagde middag, og slappet av resten av dagen

Så fikk Olav 10 kg med torsk og hysefilét i går, og da ble det nesten 30 fiskekaker i dag

Planen var jo, som jeg skrev i går, at vi skulle ha kyllingfilet i dag, og fiskekaker i morra.

Men så var vi så “dumme” at vi smakte på fiskekaka, og da fristet ikke kylling i dag.

Så da ble det dette til middag i dag 😄

Nå skal jeg snart ta en dusj for å få bort litt stekelukt av kropp og klær…og da er det helg etterpå.

Må bare legge disse i fryseren først 😄

Godt å finne igjen. Må snart ta opp sildefiletene og lage kaker av det også. For ikke å glemme elgkjøttdeigen som også venter på å bli lagd til elgkarbonader 😁

Heldige vi som har så mye god mat. Skulle ønske jeg kunne dele det med de som sulter andre steder i verden…

Men de får vi hjelpe på annet vis..❤️

God fredag! ☺️

8 kommentarer
    1. Så flink du er. Du får gjort så mye. Både ren bil og all den maten. Ja, du er heldig som har tilgang til så mye god mat. Du må bare nyte at det er slik :). Leser om protein i forskjellige matvarer jeg nå 🙂
      God klem til deg <3

    2. Å – det skulle jeg også ha gjort…. bilen…. 🙂 hmmm…..! Fiskekakene ser nydelige ut – ja, dere er heldige og det er velfortjent! Klem <3

      1. Tusen takk. Det var godt å få vasket bilene nå. Min er ikke vasket siden i fjor, så nå var den ille 😉
        Vi er heldige med all den gode fisken ☺️ Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg