57 år!

Ja, tenk at jeg har blitt 57 år. Det var jo laaangt der framme et sted, men i dag var det ingen vei utenom. Åra kommer, og jeg er jo bestemor/mormor, så det sier seg selv at jeg må begynne å bli voksen 😁😉

Her ser du den “ferske” 57 åringen. Tok bilde på vei til jobb i dag 😀

20190424_074911

Dagen har vært fin, med mange hilsener, gaver og middagen som vi spiste ute på mandag Olav og jeg. Greit med bursdag, bare det ikke blir for mye styr 🙂

Sjelden vi spiser 3 retters middag, men på kinarestaurant kan vi koste på oss det. Litt feiring på oss begge siden vi har aprilbursdag begge to 🙂 Maten smakte godt, og det var greit med litt is til dessert, for maten var sterk 😮

 

 

Her er vi på tur hjem igjen. Vi gikk til og fra Flatåsen til Tiller, nesten 3 km en vei, så det er en fin gåtur. 🙂

20190422_143341

Da vi kom hjem fra påskeferien fant vi pakke i postkassa, fra sønnen min og hans forlovede.

Det er jo alltid koselig å finne pakke i postkassa, for det er ikke så mange av dem lenger 😉 Så nå ble det lesestoff, og godt i påskeegget. 😀  Ikke nok med det, i dag kom det melding om penger på vipps, og da fikk vi penger til å spise middag ute fra dem også. Utrolig koselig! Og vi setter stor pris på det. 🙂 <3

 

Ettersom mannen min smurte matpakka mi til i dag, var det også en koselig hilsen på den 😉 Det varmer og får fram smilet mitt det også.

20190424_100235

Og jeg har vel aldri fått så mange hilsener på facebook noen gang, og det er takket være alle dere mine nye venner her i bloggens verden. Kjempekoselig, og jeg setter pris på hver og en av gratulasjonene. Tusen takk! 😀

Svigerfar på 87 år, ringte meg i dag og gratulerte meg, og han husker alltid på meg med gave og tlfsamtale. Kjempekoselig! 🙂 <3

Kom hjem fra jobb til ferdig middag i dag, stekt kveite, bestilt av meg 😉 Og så ble det is og skillingbolle til dessert. En fin fødselsdag! <3

Denne dama er altså nå 57 år, og nå er det bare å se fram mot de neste 30-40 åra 😀

20190424_142305

 

 

#bursdag #gratulasjoner #gaver #middag #fødselsdag #57 #livet

 

 

19 kommentarer
    1. Så koselig med bursdagsfeiring 🙂 Gratulerer så masse med dagen Heidi <3 Jeg så det tidligere i dag, men det har gått i ett på jobben. Koselig med små oppmerksomheter, som gratulasjoner i posten, i matpakka osv 🙂 Kos deg videre, du er en flott dame 🙂

    2. Gratulerer så mye med dagen ♥ Du holder deg jammen godt ♥
      Min bror fyller også år i dag, men han er noen år yngre fortsatt 🙂
      Kjekt med bursdager, og godt du har fått feiret grundig 🙂
      Klem

    3. GRATULERER så mye med dagen😊 det var i går ser jeg , men bedre sent enn aldri.
      Det høres ut som det ble en toppers dag. Med masse små og stote overraskelser. Det var bra.. fine bilder av en ung 57 åring ❤🌷🌻

    4. Bare ungdommen du da! Gratulerer på etterskudd. Jeg fikk da gratulert deg å fjesboka.
      Herlige bilder. Koselig å markere dagen sin, men ikke for mye styr vil jeg ha heller. Kos deg med minnene og ha en finfin dag

    5. Gratulerer så mye med gårsdagen, og det ser ut som du hadde en kjempefin og koselig bursdagsfeiring 🙂

      Du holder deg ung, og du ser ikke ut som du er 57 år. Synes 50-årene er en kjempeherlig alder, og det hører jeg de fleste sier 🙂

      Ønsker deg en kjempefin torsdag <3 🙂

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk for det Toril . 50 årene er en fin alder det ja, om man ser bort fra at kroppen og huden endrer seg 🙄😂 Takk for fine ord! God torsdagskveld. Klem 🙂❤

    6. Gratulerer med overstått fødselsdag. Det er ikke gøy lenger å ha bursdag, synes jeg, men alternativet er ikke å foretrekke. Det merkelige er at alderen inni hodet og utsiden ikke helt følger hverandre.

      1. Tusen takk for det. 🙂 Nei, det skal være sikkert at det ikke henger sammen lenger 😉 Må bare innse at jeg er så gammel, har jo barnebarn som konfirmeres neste helg 😀 God fredagskveld! Klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg