1985

Husker du noe fra dette året?

Det gjør jeg. For det første var det da sønnen min ble født. <3

Så vant jo Norge Eurovision songcontest for første gang.

Og den låta glemmer vi vel ikke? 😉

“La.det swinge, la det rock n roll” med Bobbysocks. 🙂

Vi har sett på et nytt tv program i kveld på NRK.

 

Neida, ikke noe sponsing, bare syns det var artig med et nytt program “Ti på topp” i gullrekka på NRK. Har ikke brukt fredagskveldene så ofte på den kanalen, for vi blir litt lei de samme programmene over så mange år.

Men var litt artig med mange kjente låter, og ikke minst se klær og hårstil fra 1985 igjen.

Føles så lenge siden, men er ikke det. Bare 23 år 😉

 

 

 

#tipåtopp #gullrekka #nrk #fredag #tv #1985 #ladetswinge

 

8 kommentarer
    1. 1985 ja 🙂 Minner 🙂 Gikk 2.året på videregående skole siden jeg hadde gått på folkehøgskole året får 🙂 Var 19 år det året, og husker at bestevenninnen min og jeg hadde vår første utenlandsreise sammen til Rimini i Itala 🙂
      Flere av låtene blir spilt fremdeles på radio nokså ofte, og det er kjemepgøy 🙂
      Moro å mimre litt 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg