1. Søndag i advent

Da er det første lyset tent, og adventspynt og lys har kommet fram både her på Flatåsen, og i Huset på Gjengstøa.

 

 

Alltid koselig å få fram julepynt.  🙂 Men skal jeg være ærlig, …og det skal man jo,…så synes jeg at jeg nettopp har ryddet den bort. Dette året gikk utrolig fort!

Pepperkakehuset er igjen på plass, og når lysene er tent, blir det stemningsfullt og koselig.

 

 

 

 

Og slik ser det ut i dagslys 🙂

Ønsker deg en god adventstid  🙂

Førjulsklem fra meg. 

 

#adventstid #advent #søndag #lys #pepperkakehus #blogg #hekletpepperkakehus

8 kommentarer
    1. Ååå det “pepperkakehuset” var lekkert! Helt nydelig..har du strikket, eller heklet det selv? Håper helgen har vært fin og jeg ønsker deg en fortsatt god kveld!

      1. Toini: Takk for det. 🙂 Jeg har heklet det selv. For 2 år siden, når jeg for 32 gang bakte pepperkakehuset forsto jeg at mine fingre og hender ikke vil klare å holde på med det, så da satte jeg det jeg hadde bakt det året på salongbordet og heklet et som lignet. 🙂
        Helgen har vært fin. Ønsker deg også en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg