“Vi snør, og vi snør, og vi snør nesten ned “

Neida, er ikke så gæli 😄

Men det har snødd mye her også i natt, så det var bare å komme oss ut etter frokosten.

Olav satte i gang, mens jeg gjorde ferdig morgenstellet…må jo ha på sminke før jeg går ut døra 😄😉

Vi rakk ikke å bli ferdige, før det begynte å snø igjen..

Vi visste jo det, men greit å få bort noe før det blir enda mer..

Denne trappa ble kosta for få minutter siden

En liten tur ned til sjøen

Ikke enkelt å se Magerøya nå 😀

Fint, og passe kaldt i dag, bare -3,6° da vi sto opp i dag 🙂

Fint sledeføre nå 😄

Nå er det bare å kose oss inne, etter en god treningsøkt. Trenger ikke treningsstudio når man bor på landet 😀

12 kommentarer
    1. Så vakker slede. Hadde vært herlig med en slede tur i den snøen din. Her er det spådd snø til kvelden, så dette blir spennende. Ha en fin fredag. Klemsiklem 🙂

    2. Kjempefine og stemningsfulle bilder med julestemning i 😊

      Det er kjempefint med snø, og det blir mye lysere og renere ute, men jammen blir det kaos på veiene også ja. Var totalt kaos her i går kveld. En bil hadde fått motorstopp i midtfeltet opp Okstadbakken. Det skapte kork ja.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Hehe, ja, jeg kan sminke 🤣🤣
        Gidder ikke sminke meg for tida jeg…bare om jeg skal på Øra og handle, så jeg ser litt våken ut 😄
        Hadde blitt ei smørje om jeg hadde sminka meg ja…snøen blåste rett i fjeset, og gubben kastet snø på meg også 😀😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg