Veps og fotpleie

Hører ikke sammen sier du?  Nei, helt enig.  Når jeg for engangs skyld starter dagen rolig, men fotpleie og avslapning, da kommer det plutselig en veps inn i stua.

20190607_082831

Der sitter jeg med føttene i bløt, og kjenner panikken kommer……hva gjør jeg nå?

Skal jeg late som ingenting, og bare sitte der?  Jo, det gjør jeg…men du vet, den summinga fra en veps som flyr litt over alt, og som plutselig nærmer seg sofaen der jeg sitter, vel, den går det ikke an å ikke høre og kjenne.

Ser du den?

20190607_082932

Her er,n

20190607_082905

 

Så her var det bare en ting å gjøre, tørke føttene, opp og hente noe å slå med.  Men det var ikke enkelt, til slutt fant den heldigvis veien ut av verandadøra som jeg satte fullt opp for om mulig den skulle se den og fly ut.

Puh, dagen redda, og fotpleien fortsatte. Nå i litt mer avslappa form.

Fredagen er i gang, og etter en runde med moppen m.m. har jeg nå dusja, spist lunsj, og skal snart pakke snippesken og vente på at mannen min kommer fra jobb.

Da bærer det i vei til Gjengstøa igjen og pinsehelg.

Tror jeg må til frisøren snart også, for dette møtte meg i speilet i dag:

😮🙄😂

20190607_072942

God helg, nyt den! 🙂

 

 

#fotpleie #veps #rengjøring #helg #gjengstøa #fredag

12 kommentarer
    1. en rask dusj og frisyren er fin igjen :=) nei vepsen måtte ut,det var nok lurt å ta den og så fortsette fotpleien etterpå,ville jeg også gjort :=) skal jo slappe av og nyte når en driver egenpleie,god pinse da

    2. Jeg hadde hoppet opp, funnet nærmeste blad og dengt løs på vepsen for å være trygg selv. Vel… Det hadde blitt våte fotspor over gulvet.

      Så kjempefin du var på bildet 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempegod og fin pinse <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    3. Jeg synes nok at den situasjonen du befant deg i var rimelig skummel ja, så skjønner godt du ikke helt fikk til å slappe av. Og hårsveisen passet jo til situasjonen da 😉 Men godt vepsen fløy ut til slutt, og du kunne fortsette i fred og ro ♥ Nyt pinsehelgen ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg