Varme dager i Trøndelag 🌞

Endelig kom sommeren til trøndelag også, og varmen. I dag ble det hele 28° og det var i varmeste laget ute på terrassen,  så vi trakk inn innimellom.

Det er ikke mye blogging på meg nå, men litt bilder tar jeg, for det er så mange flotte motiv rundt meg, så jeg tenkte du skulle få litt bilder i kveld.

Har tanker om innlegg jeg skal skrive etterhvert, men da må jeg få bort hodepine, og etterdønning av corona. Det sitter virkelig i.

Og det har vært nok å gjøre med tanke på begravelse m.m.

Håper du nyter sommeren, og til tross for at enkelte har regn og torden, så hører jo det også med til sommeren 🙂

I dag orker jeg ikke skrive noe om alle ting som skjer, for det ene avløser det andre i nyhetsbildet, og jeg tenker på alle som er berørt,  og i disse dager kjenner jeg ekstra for alle som mister sine nære. Det gjør bare vondt ❤️

Tilbake til naturen rundt meg, her får du litt del i den..

Mange bilder sier du?  Blås i det da vel, og bare nyt dem i stedet 😉

Fra dagen i dag

Fikk også en liten prat med denne vakre skapningen da jeg var på kirkegården for å stelle gravene. 

Snart kommer det et navn til her, og det er litt uvirkelig enda…

 

16 kommentarer
    1. Nydelige bilder, Heidi – som alltid! Slitsomt med sånne ettervirkninger – du får prøve å ta godt vare på deg! En god klem kommer nordover <3

      1. Tusen takk for det Ja, jeg nyter den fra hengekøya på terrassen med utsikt mot sjøen, så jeg har det godt ☺️
        Veldig godt å kjenne at det er sommer, endelig! 😀🥰

    2. Veldig varmt men overskya her i dag.. på fredag var det sol hele dagen 🙂 Hyggelig både å ta og å se fine bilder… vakre bilder her hos deg 🙂 Livet og døden er litt uforståelig.. og”rart” når noen er bort.. <3 Ønsker deg en fin sommer videre..Klem <3

    3. 28 varme er varmt ,da er det igrunnen godt å bo nær sjøen så kan en rusle ned og avkjøle beina :=) mange fine bilder og det er vakkert der du nå bor ,mye vondt som skjer ,begravelser er heller ikke godt ,men hører med til livet ,ta vare på deg selv og kos deg som best du kan

      1. Tusen takk for det. Ja, i går var jeg nede og vasset for første gang i år, deilig 😊
        Vi må ta med oss alt livet har å by på, både godt og vondt 🥰

    4. Liker mange bilder jeg, takk for at du deler. Veldig vakre bilder, så fint lys. Men ser at vindmøllene på Hitra syns godt.
      Du har mye om dagen, både sykdom som sitter i og ikke minst det å ordne begravelse. Det er krevende tider. Ønsker deg masse energi og at du får har noen fine dager, tross alt. <3

      1. Tusen takk for det. Flott at du liker mange bilder, og jeg vet en del gjør det, så da deler jeg med meg 😊
        Det har vært litt mye nå, men går bra. Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg