Vafler, album og Great slave lake

Vi har hatt en koselig kveld.

Mannen har funnet en ny serie å se på, nemlig Great slave lake.

Jeg følger med litt jeg også, ikke like fan som han, men det er fascinerende å se hvor tøffe disse folka er.

Jeg sitter med pc,n, lager album, leser blogger, og følger med på tv samtidig  ☺

Plutselig spurte mannen min?

“Du har ikke lyst på det samme som meg du da?”

Eh…før jeg rakk å tenke, sa jeg pizza?  Vi har nemlig en liten ferdigpizza i fryseren. 😁

Glemte at jeg tidligere i dag, hadde tenkt på vafler… 😀

Det var jo så klart det han hadde lyst på ☺

Og da var det bare å sette i gang vaffelpressa,  og dermed ble det vafler til kveldsmat. 😄

Det er jo aldri feil det, og jeg lager dem så lette som mulig for vi skal jo liksom passe vekta litt nå da 😁☺

Det kommer jo an på hvor mye en spiser også det 😄

Det ble et par vaffelplater til naboen også, og hun var ikke lei det. 😀

Liker du vafler?

Tenkte det var greit å legge ut dette innlegget litt sent, for da slapp du å bli frista til å lage ☺😉

 

22 kommentarer

Siste innlegg