Utfordring/Spørsmål og svar/Kjedebrev

 

Jeg er ikke så glad i kjedebrev, men en utfordring med litt spørsmål og svar, det tar jeg i mot ☺️

Her har du enda litt mer om meg 😀

UTE ELLER INNE?  Jeg sier ja, takk, begge deler. Veldig glad i å være ute, i alle slags vær, men koser meg veldig inne også. Så jeg må velge begge 😉

VARMT ELLER KALDT? Helt klart kaldt for jeg takler ikke varmen så godt. Er det kaldt,  er det jo bare å kle seg godt. ☺️

NATT ELLER DAG? Jeg liker å få mest mulig ut av dagen,  så det må bli dag. Natt kan være veldig godt det også,  når alt er stilt og det er ro i huset, men foretrekker dag.

GJEST ELLER VERT? Jeg kan godt tenke meg å være mer gjest nå. Har vært mye vert(inne) 😁

 

HUS ELLER LEILIGHET? Jeg bor jo endelig i hus igjen, og jeg foretrekker det. Liker å ha hage, litt plass og ingen over og under som bråker.

SJØ ELLER FJELL? Her blir det kinderegg for meg.  Glad i sjøen og bading, må ha litt skog, og gjerne noen fjell selv om jeg ikke klarer å gå opp på toppene. De er flotte å se på 😀 Men skal jeg velge blir det sjø 🥰

 

HØYT ELLER LAVT? Jeg syntes det var flott å stå nesten på toppen er Eiffeltårnet,  og har klatret på tak, så jeg takler høyder, men kan godt være litt lavt til tider også. Foretrekker vel noe midt i mellom 😁

 

Kanskje lærte du noe nytt om meg?

 

Jeg sender utfordringen videre til:

LeneElisabeth

Happy

Natheless

29 kommentarer

Siste innlegg