Tulipaner i lange baner

I hvertfall i mitt ene blomsterbed 😀

Jeg sier “mitt blomsterbed” og det er fordi det er jeg som steller med det. Men det er jo vårt da ☺️

Jeg fikk være med på bilde også 😉

Noen dager siden jeg tok bilde over, men disse som kommer nå, tok jeg i går.

 

Som jeg skrev i Innlegget i går så skulle jeg vise deg blomstene i bedet også. Synes de er så vakre, og nyter synet av dem hver gang jeg går utenfor døra. 🥰

De har vokst seg veldig store, og jeg var ikke helt forberedt på det. De jeg hadde der før, ble sjelden så høye og store som dette 😀

De gule over her er veldig spesielle, for de skiftet farge etterhvert til dette

Så har du disse søte små som jeg plasserte under Peon ☺️

Er ikke rart jeg nyter synet av alle disse fargerike blomstene? 😉😀

 

11 kommentarer

Siste innlegg