Trøtt – trøttere – trøttest 😁

I dag er jeg så trøtt at jeg kunne stå og sove…føler meg som en zoombi 😳

Det har jo vært intense dager i det siste,  og det ble ikke mindre hektisk i går.

Vi dro på Kyrksæterøra for å handle etter frokost, for nå var det nesten 14 dager siden vi handlet 😀

Når mannen er med og handler, blir det flere poser, og noen pakker med div han hadde bestilt.

Er det noen som liker å shoppe i dette huset, er det han 😄

Vel hjemme måtte jo alt ryddes ut, og heldigvis er han veldig god på det, så det gjøres som er team. 🙂

Etterpå måtte jeg hvile, og da kunne jeg nyte utsikten du ser på første bildet, fra senga ☺️

Så måtte jeg hjelpe til med fårikålen. Det er jo enkel mat å lage,  men i går skjærte det deg, så det ble hektisk før vi kunne godkjenne den til gjester. Da var det en time igjen til de kom,  og jeg kunne ta noen minutter på sofaen.

Det ble en koselig kveld,  og de sa det var den beste fårikålen de har smakt,  så vi klarte det 😀👏

Ettersom det er farsdag i dag, kjøpte jeg kake til kaffen som gave til Olav, og vi startet selvfølgelig på den i går 😀

Det ble sene kvelden før de gikk, og det var utrolig hyggelig at de slappet så godt av, samme gjorde vi. En koselig kveld 🙂

Så gikk de opp veien til hytta til lyset av månen, og en hodelykt 😀

I dag har vi slappet av, gått en tur, og spist resten av fårikålen.

Du skal få se bildene fra turen litt senere, hvls jeg ikke sovner 😉😄

12 kommentarer

Siste innlegg