Trengte en dag med noe annet

Så etter en sen start på dagen, gikk jeg en tur ned til Tistasenteret.

Trengte noe nytt, så det ble litt prøving av klær, og jeg fant en kjole og en bukse som jeg trengte, og rimelig var det også. Fint når de har salg, og setter ned en fin kjole til kun 75 kr.  Passet meg fint det i dag. 😉

 

Fikk handlet det jeg trengte til middagen og gikk hjem igjen. Hjem, altså der jeg holder hus nå, hos sønnen min.

Veien hjem var kort, men veldig tung i dag. Går jo oppover, og pulsen steg faretruende, så det er tydelig at denne kroppen er strukket litt langt i lengre tid nå.

 

Vel hjemme fikk jeg spist lunsj, og etter en stund gikk Billy for å trene, og da vet du, når jeg er alene, da må jeg jo gjøre det jeg hadde mest lyst til akkurat da 😄

 

Og ettersom det var så varmt, så tok jeg på meg badedrakta, og tok et bad i badestampen.  Sønnen min driver jo å fyrer opp før de skal bade, så jeg måtte passe på mens vannet var kjølig og godt.

Og det var jammen meg godt også det.  Etterpå kunne jeg sitte litt i sola før jeg igjen måtte finne skygge. Blir fort for varmt 🌞

Så ble det fisk til middag, og bær og krem til dessert. Og nei, alt det var ikke til bare meg 😄

Nå kjenner jeg at det er tid for å sove litt, for det har vært litt sent de siste dagene, og dårlig søvn, så jeg må prøve å få skjønnhetssøvnen i natt.  Fullmånen er jo over for denne gangen, så nå blir det enklere å sove igjen.

 

Håper dagen din har vært god, og at du får en god natts søvn.

Avslutter med en til som lurte på å bade litt 😉

12 kommentarer
    1. Dette måtte da være en riktig så koselig dag. Så fint at du kan bo hos sønnen din når du venter på å få egen leilighet. Lykke til videre med boligjakten🙋🏼‍♀️

    2. Hørtes ut som en god dag. Og så annerledes… Bare rusle ned til et senter for å kjøpe seg en kjole, komme «hjem» og bare klatre opp i en badestamp… 🙂
      Håper du får en god natts søvn <3

      1. Tusen takk.
        Ja, en veldig god og annerledes dag. Litt sånn jeg håper å kunne ha det…bortsett fra badestamp da 😉
        Da får jeg heller komme hit og bade, eller dra på stranda 😀❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg