To vinduer ferdig 😀

Hvis du fikk med deg gårsdagens innlegg, så vet du hva vi holder på med 😁

Oppussing!

Vi har kommet i gang, og jeg er ferdig med to vinduer, mens Olav har malt taklistene, og holdt på med litt annet.

Ute snør det litt innimellom,  og er bare 4° så det er perfekt å holde på med innesysler ☺️

Et vindu ferdig 😀

Om du ble lei flytte innlegg, så skal jeg love deg at det blir like mange oppussingsinnlegg 😁🤣

Neida, jeg lover ingenting,  men det blir jo det som blir enklest å skrive om når vi holder på med det. ☺️

Litt hvile må til innimellom for det er vondt både her og der 😄

Noen hviler ved pc,n også ☺️

Litt urolig er jeg også,  for de siste dagene har jeg hatt smerter som minner om da jeg hadde tretthetsbrudd i hofta i 2018, og det har jeg bare ikke tid til nå 😳

Og værskifte kjennes på gikta, så det verker noe inni granskauen fra hofta og helt ned i foten.

Er liksom ikke bare en ting….  jaja, sånn er det bare. Olav tror det er fordi jeg har liggi for mye, og så har gått mer enn vanlig etterpå.

Men jeg er ikke helt enig…

For en gangs skyld håper jeg han har rett 😉

 

Ellers har jeg det bra 😊

 

Lunsjen er inntatt, og det er hviletid igjen. 😀

Nå i stua nede

14 kommentarer
    1. 😁 Artig med oppussingsinnlegg! Og det er jo så artig å se at det blir finere og flottere. Men nå synes jeg ærlig talt at du trenger å intensivhvile! Sånn, der fikk du den! 😁

      1. Haha, du er god du! Da må jeg nok sende gubben bort på ferie også 😁😄
        Neida, han maser ikke han, men så lenge vi holder på med det vi gjør, og han ikke akkurat er i sin beste form heller, så må vi nok gjøre litt begge to. Men hviler ofte 😉🥰

    2. dette blir bra ,men ta det i sakte tempo så du ikke blir sengeliggande,min mann kjenner også været pågikta og har hatt mye vondti knea nå ,men vi har hatt sol idag og heldigvis varme ,god bedring

      1. Skal prøve å ta det i sakte tempo, men er så artig vet du ☺️
        Men kroppen sier ifra, så jeg hviler mye innimellom maling 🙂
        Mannen min klaget også på knærne i dag, kanskje gikt som plager han også?.😳
        Tusen takk! Nå er det hvile resten av kvelden 🥰

    3. Gøy å pusse opp – og jeg liker oppussingsinnlegg altså…! Men – liker ikke at du får forskjellige vondter i tillegg nå – masse god bedring! Klem <3

      1. Tusen takk. Ja, det er artig å pusse opp. Går litt bedre nå har kjørt på med smertestillende og betennelsesdempende, så får jeg se om jeg er bedre i morra også.
        Kan jo hende det bare er betennelse av noe slag. Vil bare ikke ha tretthetsbrudd igjen 😳😁
        God klem ❤️

    4. Nå ble jeg jammen litt inspirert her. For her skulle også vinduskarmer vært malt. Men det er en jobb jeg har utsatt og utsatt, rett og slett fordi det jo må gjøres litt forarbeid.
      Men det blir jo så fint.

      Jeg håper også at han har rett, for et sånt tretthetsbrudd tar vel vinter og vår for å heles. Du må passe på å være forsiktig ♥
      Klem ♥

      1. Det er litt ork å sette i gang med å male vinduskarmer, men artig når en først er i gang, også blir det så fint 😀 Disse er jo enkle for de er jo malt fra før. Blir litt mer arbeid på stuevinduene i stue 2 nede 😁
        Håpet han har rett jeg også. Kan hende det bare er betennelse, for jeg er litt bedre nå etter å ha tatt smertestillende, og det hjalp ikke så mye på tretthetsbruddet sist. ☺️
        Skal være forsiktig, men ikke bare lett når man har hønetrapper å gå opp og ned i. Går nok bra 🙂 God klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg