Tirsdag eller lørdag?

I dag er det tirsdag.

Mannen dro på Kyrksæterøra, han hadde div ærend. Jeg ble hjemme, hvilte, og spurte om en av jentene til Olav kunne bli med på kirkegården.

Fikk klippet og fjernet avblomstret stemor

Tok ikke bilder da…

Vel hjemme var Olav kommet hjem, og etter lunsj gikk han ut og klippet plen.

Jeg la meg på soverommet og hvilte.

Olav hadde kjøpt med nygrilla kylling, så det ble middagen i dag, med chips og salat.

Da fikk jeg lørdagsfølelse,  og når plutselig alle ungene med foreldre dukket opp i ettermiddag,  ble det enda mer lørdagsfølelse, for de pleier jo bare å være her i helger.

Så jeg blir helt forvirra på hvilken dag det er i dag jeg 😳😂

Men det er fortsatt tirsdag ☺️

 

 

 

 

God tirsdagskveld 🥰

 

 

4 kommentarer
    1. Det høres ut som du er flink til å hvile, innimellom, og det er bra. Håper tirsdagen din har vært bra, og at du får en ekstra god ladedag i morgen før sykehustur! 🙂

      1. Takk for det ☺️ Jeg har vel aldri vært så flink til å hvile som nå, men så stopper det seg uansett, så da er der enkelt i grunn 😉 I dag blir en rolig dag, og vi skal passe Nemi 😀
        Ønsker deg en god onsdag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg