Tirsdag, besøk, sol og regn

Tirsdagen opprant med blå himmel og sol, 14 grader og kald vind

 

Planen i dag var å besøke tanta mi, og en tur innom Clas Ohlson for å hente rammer jeg har bestilt. Måtte passe på når jeg fikk 20 % på dem. Har jo solgt de fleste, så jeg trenger flere rammer. Regner med det kan gå litt flere malerier når jeg får malt opp litt igjen. ☺️

 

Her har jeg kommet til tanta mi, og utsikten må jo tas bilde av 😉

 

Fortsatt sol

 

 

Så har jeg kommet til Halden, og en kort avtale også der..

—før jeg tok turen innom kirkegården. Måtte skifte batteri i lyset, for jeg så lørdag kveld at det ikke lyste.  Da var det fortsatt ikke kommet stein på grava etter at de skulle sette på navnet til mamma.  Men i dag kom det plutselig bilde og melding fra søstra mi som har hatt ansvaret for dette, at nå var den på plass.  Og da passet det fint at jeg hadde tenkt å ta turen innom.  Både godt og vemodig å se mamma sitt navn også på den nå.  ❤️

Planta har fått vokst seg stor siden vi ikke har hatt steinen der, men fredag skal Rita bytte til høstplanter.

Jeg var innom Sven og Billy på vei hjem, og da ble jeg bedt på middag…igjen 😉 Billy ber meg på middag så fort han ser meg 😄❤️

Han lager middag i en fei, og som regel er det vårruller til forrett.  Selve middagen som var nudler, grønnsaker og kjøtt tok jeg ikke bilde av, men du verden så godt det var 😀

Vel kommet hjem, kunne jeg bare legge meg for en hvil i sofaen. Reddet inne blomsten som hadde blåst over ende i løpet av dagen, og nå nyter jeg å sitte i sofakroken med pc,n på fanget og se ut på mørke skyer, og høre plaskregnet utenfor. 😀

Ser på “Hele Sverige baker” samtidig

Håper dagen din har vært god enten du har hatt sol eller regn.

6 kommentarer
      1. Det er veldig vemodig å se navnene. Litt uvirkelig.
        Det er litt vel livlig kjenner jeg på kroppen nå, men hviler godt innimellom, så da går det bra. ☺️ God klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg