Ting jeg ikke visste at jeg trengte…

Går det an da?

Åja, da, det går fint det.  For når jeg kikker i Nytt&Nyttig, da er det jammen meg mange ting jeg ikke visste at jeg trengte 😀 (ikke reklame)

 

Sånn som denne for eksempel:

 

Burde jo visst at jeg trengte den da, er jo bare å se på meg sjøl i speilet, eller ta et bilde det 😄

 

Litt mindre dobbelthake her, men ellers trøtt, bustete og grå 😀

 

Har du noengang kjøpt noe fra Nytt&Nyttig?

Jeg kjøpte denne for en stund siden, 2 stk til og med. En til Flatåsen, og en her i Huset.  Så nå kan jeg jo ha en i andre etg også snart nå 😉

 

 

 

For å si det, så burde du kjøpe en ting fra Nytt&Nyttig, det kan bli overraskelser ut av det.

 

Fikk for mange år siden, i 2004 for å være eksakt, en konvolutt fra N&N og der sto det at jeg hadde vunnet en tur til Paris.  Jeg tenkte at det bare var gimmick for å lure meg til å kjøpe noe, men det viste seg å være sant.

 

Så jeg vant faktisk tur, og ettersom jeg akkurat hadde blitt skilt, tok jeg i mot tilbudet, og fikk en fin tur til Paris.  Det var en flott opplevelse, men det kan jeg fortelle om i et annet innlegg.

Nå skal jeg være litt nyttig, og fortsette på fotoalbumet mitt mens vi sitter her og ser på avslutningsseremonien av OL.

 

26 kommentarer
    1. Ja, vi har også kjøpt noe derfra gjennom årene, men jeg har ikke vunnet tur. Men jeg kjenner andre som var med til Paris, så det er sant det. Noe av de tingene er nyttige, men noe er bare morsomt. Kos deg i kvelden. Klemsiklem 🙂

      1. Takk, her er det bare kos i dag 🥰
        Ja, det er sant, for jeg var der. Og det med et fly fullt av andre som hadde vunnet 😀 Kos dere i kveld dere også. Klem ❤

    2. Ja, jeg har handlet derfra, og faktisk ganske smarte ting. Så det er ikke juggel alt sammen. Og jeg har vært på flere turer med N&N. Deres turer er veldig kjekke, og med superflinke guider. 3 turer tror jeg at jeg fikk. Paris, Gardasjøen og Sorrento, begge de to siste i Italia. Helt fantastisk ♥

        1. Ja, jeg vant alle turene, og jeg handlet ikke alltid mellom hver gang jeg vant. Tror det holdt å være i registeret deres. Etter en tid begynte de å ta betalt for “vinnerturene”, men til sterkt redusert pris. Da var det ikke fullt så aktuelt lenger, da min bankkonto var ganske mager på den tiden 🙂

          1. Såpass ja, så flott! 😀
            Blir ikke like enkelt når en plutselig må betale, og når økonomien ikke tillater det. Var sånn for meg også den gangen ☺️

      1. Takk for det. Ja, det var veldig artig, for det var en by jeg hadde ønsket å reise til. Helt fantastisk å gå fra Eiffeltårnet til Louvre og bare nyte ☺️
        PS:Slike flexilokk er faktisk veldig kjekke 😉

            1. Det var jo fascinerende å se by og bygg så langt øyet kunne se, men hele dagen gikk jo i å komme seg opp og ned.. slikt har jeg ikke tålmodighet til. Da er det bedre med en runde i pariserhjulet 😜👍🏾

    3. En sånn dings som skal stramme opp dobbelthaken, kan kanskje holde hodet oppe også, når man er sliten?
      Så artig at du vant Paris-tur! 🙂

      1. Ja, det var lurt, kanskje jeg MÅ kjøpe meg sånn da. Du skal se jeg blir mindre sliten, og at dobbelthaka forsvinner! 😉
        Ja, jeg var så heldig, og det var en opplevelse 😀

    4. Dette er jo faktisk et reiseselskap..En kollega av meg har reist masse med dem – billige turer og helt topp!
      Folk tror det bare er noe ræl vettu…

    5. Hmmm – jeg har bestilt sånne plastlokk der en gang! Kan ikke si jeg har sett det bladet i det siste, men det er masse rart inni! Tenk at du virkelig vant en tur til Paris da – wow…..! 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg