Tid for å leke litt, tenkte de snille rampete nissene

I hvertfall så det slik ut da jeg skulle opp i 2.etg.

Korallrommet ligger rett overfor trappa, så det var ikke vanskelig å se dem.

De trodde nok de skulle få leke i fred, mens vi satt nede og så på nyhetene..

Vel, du kan få se selv 😀

De hadde tømt kassen med lekedyr, og her var det fart skal jeg si deg

Ja, bortsett fra Kosebamsen da…hun gidder jo sjelden å engasjere seg, for hun vil jo bare ligge i armkroken, og det var visst godt å ligge på teppet mellom alle dyrene..

Hengenissen er også veldig bedagelig av seg,  og de lange armene og beina holder ham godt i ro

Men Snublenissen, han liker fart og spenning, så til tross for at han aldri har sett en ku før, så ville han bort å hilse på henne

Og da begynte han selvfølgelig å synge:

“Kua mi, jeg takker deg, for du er så god mot meg. Hver en dag jeg til mitt brød, drikker melken din så søøøøøt! 😲”

De andre holdt seg for ørene, og Sjefsnissen prøvde å overhøre henne, og ville ta seg en ridetur.  Det var noe han hadde ønsket å gjøre hele sitte strikkelevde liv

Ikke bare enkelt å komme seg på hesten,

men det lønner seg å ikke gi opp, så til slutt satt han fint, og fikk endelig drømmen sin oppfylt 😀

Og er han ikke tilbake i postlomma enda, ja så er han vel langt avgårde på prærien 😄

Og jeg håper de rydder etter seg 😉

11 kommentarer

Siste innlegg