Søndag i februar – vårstemning

Her begynte det å regne og blåse i går kveld, og da vi våknet i dag, var det ikke mye snø igjen rundt oss.

Så da får vi vårfølelsen ganske fort.  Spesielt når det er varmegrader også. I går var det jo 8 minusgrader da vi våknet, så det er kontraster når det gjelder været.

 

Men det er bare februar, så vi må nok belage oss på mer snø. I mellomtiden nyter vi dette. 🙂

 

Håper å få kappet trærne Olav og søskenbarnet felte, i morra, for det har vært for kaldt og dårlig vær til nå.  Så da tar vi en hviledag i dag, og er klar til dyst i morra, enten det blir noe eller ikke. Været og kroppen bestemmer 😉

Nå sitter vi og ser på ski på tv, og jeg blogger litt som du skjønner. Burde egentlig stikke innom mange av dere også, men det blir bare litt sånn innimellom.  Har tenkt å la pc, tlf og blogg være litt rolig i helga.  For jeg merker at hodet og kroppen har godt av det.

Ble litt sent i går kveld. Så jo MGP og Kåss til kvelds, og da fikk jeg ikke sove før etter kl 1. Men da sov jeg ganske bra resten av nattan 🙂

Stemte på vinneren gjorde jeg også, selv om det ikke var favoritten til å begynne med.  Men hun og melodien passer nok godt i den internasjonale finalen. Må jo se på det. Ikke alltid vi gjør det nå, så vi får se.

 

Men du…ha en god søndag, så snakkes vi! 😀

 

Lær av i går, lev for i dag, håp for i morgen.
14 kommentarer
    1. Så godt med slike dager, der man bare er uten alle dubbeditter. Jeg har om dagen ikke kapasitet til både å skrive innlegg, svare på kommentar og kommentere hos andre. Må ta det puljevis…, litt lei meg for at det er slik. Må bli bedre. Og vår blir det, ser all snøen er dratt hos deg. Her ligger den ganske hel…men gleder meg vilt til våren <3

      1. Ja, det blir godt med vår. Men vi må vel nøye oss med vinter en stund til, selv om det var vårfølelse i dag 😀
        Godt å ha noe å glede seg til 🥰
        Forstår godt at du ikke rekker over alt. Det viktigste er at du får puste og nyte livet litt ☺️❤️

    2. Riktig god søndag til deg også. I dag er det jo kom deg ut-dagen. Jeg har laget et innlegg med oppfordring til dere andre om å lage innlegg av tur dere har vært på i dag 🙂 Tar du utfordringen til en aldri så liten tur dersom du utover dagen føler deg mer opplagt? Eller så kan du jo ta turen en dag eller to på etterskudd også 🙂

      1. Å, er det en slik dag ja. 😄
        Og i dag er eneste dagen jeg ikke har vært utenfor døra 🙈😂
        Trøster meg med at jeg var ute alle dager denne uka da ☺️❤️
        Jeg får se…for i morra blir det nok vedarbeid, og da blir det ikke gåtur i tillegg. Artig utfordring da 😀

    3. Godt å ta pause fra hva det måtte være… til og med fra bloggen innimellom 😉 Ser skikkelig vårlig ut hos dere, mer enn hos oss. 🙂 Godt ordtak 🙂

    4. Samme været som på disse kanter 🙂 Følelsen av vår kommer fort når snøen smelter 😀

      God ny uke til deg 🙂
      Et fint ordtak å ta med på veien det der <3
      klems

      1. Tusen takk for det.
        Ja, det gjør godt med litt hvile.
        Ikke så lett å vite hvilken låt som er lurest å sende, men tror denne har bare sjanse enn mange av de andre. 😀 Gjenstår å se 😉
        God mandag! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg