Sommerdag i september 🌞

I går var det en varm dag, det kom opp i 28° om ikke mer på balkongen min, så der var det ikke mulig å sitte lenge om gangen

 

Var en snartur på Plantasjen sammen med naboen før jeg gjorde rent litt.

Skulle få senga på kvelden, og en annen avtale i tillegg, så resten av dagen ble hjemme.

Heldigvis kom senga tidligere enn forventet  og nå kom jeg høyt på strå gitt 😄

Nesten så jeg må ha på sengegavl, jeg har jo blitt vant til å ligge på en enkel madrass på gulvet 🤭

I dag våknet jeg, etter en god natt i den nye senga, til nok en varm dag.

Kom meg tidlig opp, for jeg skulle bake eplekake som jeg skal ha med til Hvaler i morra. Mangler bare å ha på litt melis ☺️

Jeg fant ikke helt roen etterpå selvom jeg var veldig trøtt. La meg en stund i senga, og sovnet nesten…

Urolig og stresset i kroppen hele tiden, og hodet vil ikke roe ned for tida…og med den varmen det ble i dag også, fant jeg ut at et bad..det kunne gjøre godt.

Dermed pakket jeg ned litt drikke, frukt, håndkle og badetøy, og dro avgårde.

Er mange muligheter for et bad ikke langt avgårde, og i dag falt valget på Kruseter.

En perle av en badeplass, og ikke så mye folk. Vel, det kom flere etterhvert,  men jeg lå ganske for meg selv på en bergknaus.

Og ja, jeg bada to ganger, og lenge hver gang. Var jo såå godt! 😀 Ikke så enkelt å få tatt bilde når jeg var uti vannet 🤭

 

Jeg hadde ikke ryst til å dra når klokka nærmet seg 17, det var fortsatt 24° og sola varmet godt, men begynte å bli litt sulten, og måtte tenke på at jeg skal til Hvaler i morra, og da må jeg slappe av i kveld.

Et nytt bekjentskap ble det også, ei med trønderdialekt 😄

Vel hjemme vurderte jeg forskjellige middager, men kjente at jeg ikke hadde lyst på noe tungt, så valget falt på en omelett med rundstykker.

Det smakte veldig godt, og var akkurat det jeg trengte i dag 😀

Til slutt får du solnedgangen fra i går

 

Og nå nettopp 😍

For noen flotte septemberdager! 😀

11 kommentarer
    1. For et flott badested altså – o lykke <3 ikke vanskelig å kose seg der! Eplekaka ser også nydelig ut! Jeg syns også at omelett er perfekt på slike varme dager! Klem <3

      1. Ja, det er flott der, og en kan velge skygge eller sol også 😄
        Den er veldig god den kaka, ble 3 små i airfryeren også, så jeg fikk en smak 😁
        Omelett er veldig godt på slike dager. 😀 God klem ❤️

    2. Nydelig dag og så bra du har vært og badet! Her ble det bad på Kråkerøy, å dra til Halden i varmen måtte jeg bare glemme! Da måtte jeg hatt med badetøy i hvert fall!
      Bra senga di har kommet, det trenger du altså. En god fin seng å sove i! Tenker mye på deg! Du står i det, har vært vært gjennom mye denne sommeren…Men flytting, ja alt…God klem sendes!

      1. Tusen takk Solveig ❤️
        Godt å vite at noen tenker på meg.Det har ikke vært enkelt, og tar tid for å få roet hode og kropp etter alt. Men dagen i dag ble god fordi jeg valgte en badetur. Det gjorde godt, i tillegg traff jeg enda ei koselig dame som ønsket å ha kontakt. Så venner har jeg heldigvis, både gamle og nye. Og i morra blir det søsken med ektefellertreff. 😉
        Det blir nok mange fine høstdager hvor vi kan treffes. Blir koselig 🥰 God klem ❤️

    3. Veldig deilige dager nå 🙂 Jeg blir lett for varm om dagen, og synes det nesten er best om kvelden 😀 Ikke noe vann i nærheten her… Så fint å ha balkongen på kvelden også 🙂 Kos deg på Hvaler i morgen 🙂

      1. Ja, det er veldig deilig å få sommer i september. Prøver å nyte det, og kjører meg ned inne ved å sette på varmepumpa på 22° 😉
        Godt å ha vann i nærheten. Bare 15 min å kjøre 😀 Regner med det blir veldig koselig med familien på Hvaler 😀
        Pass på deg og kjøl deg ned innimellom ☺️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg