Sola skinner 🌞

Ja, jammen fikk vi en solskinnsdag 😀

Da er det mye vi ønsker å gjøre utendørs. Vi har planter som skal bort, trær beskjæres, noe skal males.

Også står vi opp da, jeg litt senere enn mannen. Sliten i kroppen, men med pågangsmot ☺️

Frokosten blir inntatt. Jeg rydder litt, mens Olav går ut og rydder kvist etter i går.

Jeg blir igjen kvalm, og får vondt i hodet, så en hvil er påkrevet.

Om jeg blir lei å hvile? Ikke egentlig,  men jeg blir lei av å ikke få gjort så mye. 😁

Hører at Olav får hjelp til å få stigen mot taket, og etter en stund går jeg ut.

Der står han høyt oppe, og skal tette et hull..

Vi har hatt en litt arbeidsom hakkespett her, og tidligere hakket den er ganske stort hull, som svigersønn hjalp Olav med å tette.

Nå trodde vi hakkespetten hadde begynt på et nytt hull, men heldigvis var det bare maling som flasset av. 🙂

Jeg gjorde litt arbeid i blomsterbedet, satte ned en ny blomst, for den gule var ikke fin lenger.

Vi klippet vekk kaprifolien også. Den hadde fått vokse litt vilt, så den var ikke fin lenger.

Synes det ble finere uten vi ☺️ Litt tomt med en gang, men vi skal male veggen neste år, så da var det like godt å fjerne den nå. Den gror jo inn i veggen om ikke vi ser det,  og da ødelegger den jo bare. Litt puslete bed nå, men det får være sånn nå.

Fine Magerøyrosa får være med igjen. Rene sola 🌞

Eplene vokser,  og i år blir det noe å smake på. Omkring 12-15 epler totalt tror jeg

Vi får stadig besøk av Nemi, og hun finner oss alltid når vi er ute.

Lurer på hva Olav gjør inni “nota” 😄

Ripsen begynner å bli rød, så da må vi passe på så ikke fuglene spiser dem. De får nøye seg med 2 busker utenfor

Ellers så har jeg utrolig lite energi, og det er ikke mye jeg orker enda. Armen begynner å bli ganske bra, bare mange fine farger 😄

Avslutter med gårsdagens solnedgang. 🥰

6 kommentarer
    1. Skjønner at det er mye å gjøre og mye å ta tak i med hagen for tida. Herlig å se at ripsene begynner å bli modne! Jeg elsker rips! Bra at det hullet oppe mot taket så større ut enn det som var virkeligheten 😀 Fotsatt god bedring, og husk lange pauser! Klem 🥰

      1. Tusen takk. Ja, det blir lange pauser, men hjelper lite enn så lenge 😁
        Det første hullet var rundt 15 cm tenker jeg. Det andre var ikke hull heldigvis ☺️
        Rips er godt 😀
        God søndag Kari! Klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg