Sola kommer til kvelds 🌞

Etter dager med kald vind og regn, så er det allikevel rart dette at sola som regel dukker opp litt til kvelds. Sånn rundt nyhetene kommer den først, så senere på kvelden.

Sånn så det ut nå rundt kl 21.

Jeg stakk hodet utenfor døra, men må jo ha på tykk jakke, og polvotter om jeg skal ut 😳😁

Vel, ikke votter da, men vanter kan være godt å ha på. 😉

Jeg er veldig treg på blogg for tida, har så lite futt i kropp og hode, at det lille jeg bruker av energi går med til lett husarbeid og matlaging.

Ellers er jeg sofasliter. ☺️

Var en liten tur utenfor tidligere også mellom regnbygene,  for jeg må i kjelleren å sette på klesvask,  og da knipset jeg et par bilder.

Begynner å komme andre blomster også nå. Nypebuskene har vakre roser som lukter godt

Og disse gule står på andre siden av vegen

Ellers har vi underholdning av ekorn som spiser og jager hverandre,  og Krim på tv.

Leser litt innimellom når mannen er ute og jobber med et eller annet, eller ser på fiskeprogram på tv.

Har jo egentlig god tid til å sortere bilder og blogge, men orker bare ikke.

Jeg er så kjedelig for tida, at jeg ikke engang gidder å kjede meg 😂

Ikke mye kreativt her 😳

Blir snart tenker jeg 😀

I morra drar vi til Trondheim igjen for et par netter på hotell. 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg