Skal, skal ikke…

Ikke helt sikker på om jeg skal legge ut flere innlegg, eller blogge..

 

Å, er du der igjen, sier du sikkert nå..

 

Har vært der lenge jeg, blir både matt og oppgitt til tider, og da kommer de tankene igjen..  Det er bare det at jeg har ikke lyst til å slette bloggen heller…

Så da legger jeg ut et innlegg om min dag så langt i dag mens jeg tenker..

 

Dette er hva jeg har gjort i dag.  Måtte gjøre det i kjelleren, og da ble jeg så kald at jeg måtte ha kakao til lunsj.  😉 Huset til varmepumpa trengte et par strøk med maling, så nå er et unnagjort ihvertfall 🙂

 

Mannen har holdt på ute, og han ble søkk våt da han skulle spyle bilene, for framstykket datt av, og da kan du jo tenke deg at vannspruten sto 😄

 

Dermed syntes han det var godt med kakao også. Er ikke bare å sette seg i sola og varme seg liksom. Er jo ikke sommer i juni heller. 11 grader og overskyet gir ikke sommerfølelse akkurat.

Her sitter jeg da, med pc,n på fanget, og skal fortsette med albumene jeg lager. Blir så korte økter, så det tar tid, men jeg kommer i havn sjø 😉

 

God mandag, og ny uke! 😀   Fra den lille turen vår i går..

23 kommentarer
    1. Jeg er også slik…opp og ned. Men der er greit at det er der når vi har lyst til å få skrive ned noen tanker:)
      Det mangler ikke noe gjøremål hjemme:)

      1. Regner med at det er flere med meg som føler litt sånn innimellom. Som du sier, det er greit at den er der når skrivkløen og tankene kommer. 😉 Nok å holde på med ja 😀

    2. Blogg når du har lyst 😃
      Blogg når det passer deg ❤️
      Ingen av oss skal rekke noe 😊
      om du har innlegg en gang i mnd eller i uka eller… du bestemmer!
      ikke slett bloggen 🥰
      Det er en fin måte å holde kontakten på.
      klem

    3. Blogg når du har lyst, for blogging skal være lystbetont. Du skal jo ikke bli sliten av å blogge.

      Selv må jeg ta meg pauser innimellom bloggingen, fordi jeg får perioder med smerter i tommelen p.g.a artrosen. Det gjør at jeg må ta meg pauser.

      Tror mange har det slik.

      La bloggen bare stå som skriver du når du har lyst ❤😊

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    4. Man må blogge når man vil og kan, tenker jeg! Ingen grunn til å slutte helt – og bare så du vet det, så er jeg veldig glad i bloggen din! God klem <3

      1. Tusen takk. Jeg vet at du er det, og at mange faktisk liker bloggen. Skal ikke legge den ned foreløpig, men lurer litt på vitsen for tida 😉 Av flere årsaker
        God klem ❤️

    5. Viktig å ikke tenke stress. Bare blogge når man har lyst…Kommentere når man har lyst og lese når man har lyst.
      La det være en hobby når det passer deg. Blir som med et strikketøy, kose seg med det tenker jeg. Ikke strikke for å få en ny genser i skapet. Da kjøper jeg en…

      God klem fra meg 🙂 Blogg=hobby
      Noen samler opp litt og lager innlegg hver søndag. Noen flere innlegg om dagen. Noen i helgene…Noen tar fri hele sommeren.
      Mange muligheter..

      1. Ja, det er mange muligheter, og det blir sånn det blir. Er vel mer at jeg har kommet dit at jeg er usikker på om jeg vil ha livet mitt åpent for alle. Så kanskje det blir bare blomster og dyr heretter 😁 Ha en fin dag, og takk 🥰❤️

    6. Skjønner at av og til er ikke blogging bare glede, for det skal helst være det…eller at en føler at det gir noe. Og slik er det ikke alltid, men som jeg ser flere har kommentert – la den stå og blogg når du føler for det. Jeg har også vært der, men en annen ting er at jeg føler bloggingen har lært meg mye. Om andre. På innsida. Du vet, tankene.
      Og jeg er av de som snubler inn med et innlegg, innimellom. Og i tillegg er jeg alt for dårlig til å kommentere…tenkte nesten at i helga…kanskje noen kom til å si noe om akkurat det. Men vi må være dem vi er. Stor klem til deg <3

    7. Vi kan nok alle kjenne på den følelsen i blant, og da er det bare å ta seg en liten pause. Man må ikke blogge hver dag om man ikke har lyst eller føler det blir for mye. Selv tar jeg meg små pauser hele tiden, og det gjør godt. Håper du får en fin tirsdag, klems 🤗

      1. Tusen takk for det. Ja, vi må ta litt pauser. Det er vel heller at jeg føler jeg kanskje ikke lenger vil utlevere meg selv på bloggen. Så da må jeg i tilfelle legge ut innlegg med alt annet enn meg 😉 Og det er liksom ikke meg heller, så jeg får se. Men bloggen blir nå enda 😉 God tirsdag! Klem <3

    8. Hmmm, hva med å ta en litt lengre pause? Gi deg selv så mye tenketid som du trenger, helt til du får abstinenser 😉 Kanskje dukker det opp nye tanker, som motiverer, evt. en ny vri på alt… Alt har sin tid 🥰

      1. Ja, det er sant. Alt har sin tid ☺️
        Kan sikkert være lurt med en lengre pause, men spørs om jeg klarer det da 😁
        Får ta en dag om gangen, og se om det letner igjen 😉
        Takk! ❤️

        1. Jeg merker at det kan være lettere når jeg setter en dato for hvor lenge jeg skal utsette å tenke på ting og tang. Men andre ganger er det bedre å bare la det flyte og “modnes”… 😁

          1. Å, tror du jeg kan ha en sånn dato? 😄😄 Her er jo tankene enten jeg har en dato eller ei 😁🙈😂 Lar det heller flyte, og dukker opp når det dukker opp et innlegg. Er jo bare sånn jeg, så jeg blir nå på blogg enn så lenge😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg