Sist gang jeg… (Vært og “stjelt” hos Lene Elisabeth)🙂

…Spiste  

Det var kveldsmat,  brød og vaffel med godt pålegg 😀

…Snakka i telefonen  

Med lillebroren min på fredag. En veldig god samtale som gjorde meg veldig godt 🥰

…Sendte sms  

Til Gry, den nye eieren av leiligheten på Flatåsen 🙂 

…Irriterte meg over noe  

Hm…blir mindre og mindre å irritere meg over,  men det må være når mannen driver og kverulerer når jeg ikke er i det rette humøret 😁

…Så på film/serie/dokumentar/youtube 

Vi så på første episode av Eden i ettermiddag. Flott natur og dyreprogram

…Tok et bilde

Ute i hagen mot sjøen etter vi kom hjem i dag 😀

 

…Brukte penger 

På en vikinglotto kupong på fredag. Snålt at det var det Lene Elisabeth også hadde brukt penger på siste gang. 😄 Har ikke kjøpt lotto på siste halve året 😀

…Bekymret meg 

Det var da vi kom hjem og så ambulanse utenfor hos naboen 😥

…Leste et blogginnlegg 

Leste noen i dag og det siste jeg var innom var Annebe

…Jeg var redd 

Direkte redd, husker ikke, men kjente det i magen da vi hørte jagerfly like over her første natt etter krigen i Ukraina startet.

…Jeg googlet 

Googlet etter navnene på programlederne på American song contest

… Jeg gråt

Husker ikke, for jeg gråter så sjelden nå 🙂

… Jeg syns noe var ekkelt

Når jeg så 300 000 flaggermus, og en horve med kakkerlakker i dag, i serien Eden

…Var takknemlig 

Da vi kom hjem og inn i det lune varme Huset i dag 🥰

10 kommentarer
      1. Hehe, ja, det er vel det. Er innom deg daglig jeg, men ofte har du så lange innlegg, at mitt ME hode ikke orker å lese alt, og da kan jeg ikke kommentere. Så derfor blir det mer de “lette” innleggene dine jeg kommenterer 😁😉 Jeg har jo linket til deg flere ganger også, men ikke sikkert du har vært innom meg og sett det 😄😉

    1. Så morsomt, da..har vurdert noen ganger å “stjæle” fra Lene Elisabeth jeg også – og nå når jeg ikke er første “tyven”, så trur jeg nok jeg blir å stjællåne detta etter hvert jeg også, hihi 😉😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg