Så fornøyd 😀

Nei, ikke med det andre maleri jeg prøvde meg på i dag, så det får du ikke se.

Du skal heller få se det lille, enkle denne gangen. 😉

Sønnen min har jo bestilt et bilde av eiketreet de har i hagen, men det barnemaleri jeg malte i dag, det skal ikke opp på noen vegg 🤣🤣🤣

Nei,  det jeg er fornøyd med, er at support har hjulpet meg å få alt fra bloggen jeg hadde på wordpress over hit. Så nå mangler jeg de årene på nouw, men det må jeg i tilfelle legge inn selv, og det er mye jobb.

Så jeg får se om jeg orker.

I hvertfall har jeg det meste mellom desember 2016 – august 2019

Så da mangler jeg fra august 2019 – november 2021

Artig at jeg plutselig kom på at jeg kunne få det over hit.

Så nå kan du lese om du har lyst.

Kan mangle litt bilder,  men de skulle prøve mer for å se om de fikk over alt.

Nå skal jeg prøve å slappe av litt…brukte meg opp på rydding av klær og maling gitt 😉😁

Fine sysler en regnværsdag 🙂

18 kommentarer
    1. Artig at du får med flere av blogginnleggene dine til denne plattformen, og dermed mer av historien din! 🥰
      Stilig maleri, spør du meg. Jeg liker fargene. 😀

      1. Tusen takk, ja, dette er fargene dine ☺️
        Kom plutselig på at det var mulig, for når jeg kom tilbake på blogg.no, var bloggen på wordpress åpen igjen.
        Artig å ha nesten alt på et sted. 😀

    2. Se der ja! Kjempeflott kunst fra deg, igjen.<3<3<3 Husk å signere bildene du lager + årstall.
      Jeg liker veldig godt at du bruker gla`farger i bildene dine. Kos deg videre med malinga. 🙂

      1. Tusen takk Wenche. ❤️
        Jeg signerer bildene bak, med dato og årstall. Har signert et foran også, så jeg skal gjøre det på alle 😉🙂
        Jeg koser meg, og trener på å male etter bilde nå, men det er ikke så lett 😉☺️

        1. Fint at du signerer. Jeg gjør det selv, å da er det ekstra gøy å gå tilbake å se om man har blitt flinkere. 🙂 Å det har man jo.:))) (ingen falsk beskjedenhet her ,altså…) :)))

          1. Ja, det er jo det som blir artig, å se om det er noen progresjon. Og det må vi jo tro. 😉 Lærer noe for hvert nytt maleri, så det blir artig å se om jeg klarer å utvikle meg og bli bedre. 🙂 Noen ganger går jeg for fort lei hvis det stopper opp med utviklinga, men vi får se. Enn så lenge har jeg det artig, selv om det ikke var like moro å se resultatet på det store bildet mitt i dag 😉
            Klar du ikke skal ha falsk beskjedenhet. Du er jo så flink! 😀

      1. Veldig greit. Og nå har jeg funnet ut hvordan jeg kan hente et og et hit fra nouw også, og legge de på riktig dato. Så jeg får ta litt om gangen, så får jeg alt på en plass. Kjekt 🙂

    3. Syns dette bildet er artig også. Men veldig artig at du får samlet alt du har blogget om, her. Da blir det lesestunder inn i mellom 🙂 <3

    4. Så fint du fikk hjelp. Koselig å kunne lese om man vil selv også. Artig bilde. Det ligner jo fargene på eiketreet i høsten!!!! Kos deg i september, det er fredag og helg. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg