Regn, snø, vind og busser som står

I går ble det virkelig mye vær!

Som du kunne lese HER så tok jeg en handletur mens det var opphold og bare veier.  Jeg rakk det akkurat før snøen lavet ned igjen, og det var jeg glad for.

På ettermiddagen ble det i tillegg kuldegrader, og veldig glatt, så det var kaos mange steder her i Trondheim og omegn.

 

Her er et par utklipp fra avisene:

I alle de årene jeg har bodd her, så har jeg aldri opplevd at alle bussene måtte stå en stund pga glatt føre.  Så det var greit å ikke være ute og kjøre i går ettermiddag og kveld.  Mannen min rakk å komme hjem før det ble skikkelig ille han også, og godt var det.

Ser jo på nyhetene at det er mye vær over hele landet, så vi får trøste oss med at vi er i godt selskap. 😉

 

Men nå merker jeg at til og med jeg, som er glad i snø og mye vær, begynner å bli litt lei.  Trenger bedre vær nå, så jeg får kommet meg ut litt. Har jo litt forskjellig jeg må ordne utenfor leilighetens vegger også. Men det blir nok 🙂

 

Sånn var det ved 22:30 tida i går kveld. Stjerneklart, og måneskinn

 

Og sånn var det 23:39

 

Håper du nyter torsdagen uansett værtype  🙂

 

Jeg ligger nå på sofaen innimellom pakking av klær m.m.,  og ser ut på dette:

12 kommentarer
    1. Jeg har fått med meg at det har vært mye vær og dårlig vær oppover dine trakter. Ikke greit når det går utover offentlig transportmidler, vel trafikken generelt. For noen år siden skjedde det samme her i Oslo, da måtte bussene stå inntil veivesenet hadde kommet å strødd.

    2. Sånt vær er ikke gøy. Jeg liker vinter og så blir det vår. All den variasjonen for tiden er bare slitsom synes jeg. Nyt dagen din. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg