Rart hvor mye været gjør :)

..på lysten til å gå tur 🙂

Vi fkk jo snø i natt igjen, og det kom rundt 5 cm. Så etter frokost gikk Olav ut for å måke snø, og jeg skulle ut og hjelpe han, men har litt gjøremål sånn på morran først.

Da jeg kom ut var det dette som møtte meg.  Så ikke før nå når jeg la inn i bildet på pc,n at jeg har fått med et lite “helikopter” i dag også 😉  Neida, dette er en fugl.. kanskje ørna?  Den flyr rundt her innimellom. 🙂

Olav var nesten ferdig, han holdt på å børste snø av bilene, så da ble det ingen jobb på meg. Helt greit det, for da kunne jeg gå meg en tur istedet. Ikke noe i mot det jeg. 😉

Olav var sliten, så jeg gikk en tur alene. Lenge mellom hver gang jeg gjør det nå, og du vet…når katten er borte (Olav) da danser musa (jeg) på bordet 😀

Det vil si, da går jeg litt amok med kamera 😉

 

Så den regelen jeg har om bare 2-3 bilder pr tur…den ble det unntak fra i dag også. Kan ikke annet når det er så fint ute 🙂

Bare se da:

 

 

 

 

 

 

Så gikk jeg litt vekk fra veien og hit

Det er ikke folk på hyttene her nå, så det var helt stille og herlig å bare være til

Og da blir jo jeg fristet da vet du 😉 Godt å ligge i lyngen og se opp mot knallblå himmel…det bilde slette jeg for fort gitt 😀

Ser du bildet over, så ser du kanskje at høyre bein har lagd mindre bredde enn det venstre…og det er fordi jeg har for vondt til å klare å gjøre større svigninger. Hm…det må jeg trene litt opp tenker jeg 🙂

Så ser jeg over veien, og nyter denne ustikten

 

Da ble det en tur i dag også da…og kanskje det blir en tur senere også. Vi får se 🙂

 

Ønsker deg en god torsdag 😀

14 kommentarer
    1. Engler i snøen er det jammen lenge siden jeg har laget… Tror ikke jeg tør heller, for jeg kommer ikke opp igjen alene lenger 😂 Når man har så vakker natur er det vanskelig å begrense seg når man tar bilder. Ønsker deg en fortsatt fin torsdag, klem 🤗

    2. Dæsken, der ble det sannlig mange flotte bilder! Artig at ørna sikkert så deg fra oven, mens du ikke så den før du kikket på bildene. Kanskje den lurte på hva du gjorde nede i lyngen? 😀

    3. Vakker natur og nydelige bilder.. fin du også <3 Tur uten å ta bilder er kjedelig..hehe.. Men må ha litt fokus på det sosiale også når man går med noen.. så da er det greit å begrense seg litt..men bare litt ! Ha en fin kveld ..Klem <3

      1. Tusen takk for det. 🙂
        Ja, en må begrense seg litt når vi går flere, og jeg skjønner godt at det er kjedelig 😄
        Så da får jeg heller gå en ekstra tur alene innimellom ☺️
        Ha en fin kveld du også. Klem 🙈

    4. Så herlige bilder, Heidi! Du har helt klart godt av å gå turer aleine også, hihi…. og så får vi se så fint det er der! God klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg