Rådyrfamilien i hagen i dag 😍

I dag var de her igjen, og denne gangen var det ikke noe som skremte dem vekk. Ja, du fikk vel med deg dette innlegget?

 

Olav fikk øye på dem i vinduet, og ba meg liste med bort for å kikke…og der var de 🙂

 

Så gikk de over veien, og da skyndte jeg meg å hente speilreflekskamera og listet meg ut

De så meg ikke med det samme, så da ble det noen bilder med det også

 

“Jeg hørte det knipsa…der er du igjen ja 😳”

De begynner å bli store 🥰

 

“Smil pent da barn. Dere husker jo fotodama” 😀

 

“Jada, mamma, smiler pent jeg ☺️”

 

“Nei, nå får det være nok posering for i dag, kom da unger..”

“Vent mamma, jeg kommer..”

 

 

 

“Ikke spring så fort da dere…kommer jeg også! ”

“Sånn, da er vi trygge, …nei, jammen meg fotograferer hun enda, bare fortsett å posere, så kansje hun blir fornøyd.. ”

Og så forsvant de bak huset til Arne igjen 😉😀

8 kommentarer

Siste innlegg