Plutselig hoppa jeg i stolen

Hvorfor jeg gjorde det?

Jo, du skjønner….

Vi satte oss ned med en kaffekopp, og resten av troikaen som jeg ikke spiste i går. Olav spiste siste bit av fyrstekaka.

Jeg satte nesten kaffen i halsen, da det plutselig ble rabalder og døra gikk opp. Jeg så det ble lyst i sidesynet, for det var lysere ute enn i gangen….og klikkende og trippende poter kom springende over kjøkkengulvet 😲

Nemlig denne frøkna 😀

Hun så at begge bilene våre var tilbake, og da skal hun inn. Geir får henne ikke med seg uten å lokke og dra.

Vi var ute og kjørte to ganger i formiddag, for Olav skulle levere Peugeot,en på verksted, og jeg kjørte den andre bilen for å hente han, og det samme når vi hentet bilen igjen. Og når Nemi ikke ser bilene,  går hun bare forbi 😄

Det var et ufyselig vær, og slapseføre, så det var ikke artig å kjøre,  men da er det bare å kjøre sakte.

Tilbake til Nemi ☺️

Hun er jo bortskjemt hos oss, så hun vet at det blir en liten godis bit å få.

Hun henter Olav, og viser vei til skapet der det står, også kommer hun og henter meg. Vi har jo forskjellig hundegodt kan du skjønne ☺️

Veldig koselig med overraskende besøk.

Og matfar Geir, fikk kaffe og twist 🙂

 

12 kommentarer

Siste innlegg