Pinsa er over, og hverdagen er her igjen

Det ble en dag med sol, og varme siste pinsedag her i Trøndelag.

En ganske rolig pinse for oss, for vi har begge vært ganske utmattet, og vi benyttet den til å bare slappe av.

I går ble vi bedt med på en ørliten båttur over til Magerøya,  med nystekte vafler og kaffe på brygga.

Jeg var derimot i så dårlig form, at jeg måtte takke nei. Kjente at jeg ikke klarte det.

Så da tilbrakte jeg mesteparten av dagen i hengekøya på terrassen,  og Olav nøt sola fra solstolen.

Her kjører de med båten vi kunne være med. Skal bli med dem ved en senere anledning i stedet, når formen er bedre forhåpentligvis.  Vi fikk ferske vafler likevel da 😊 Snille hyttenaboer vi har 😀

Vi fikk et lite besøk på verandaen, av Nemi og matfar, og det er alltid koselig.

Hun ble med Olav og viste ham hvor hundegodtet var også 😉😄

Litt bilder har jeg tatt på mine små turer i hagen.Ser du sommerfuglen?

Det var en veldig fin dag, sola varmet, selv om vinden var kald.

Og det var et par flotte kvelder denne helga.

God tirsdagskveld! 😀

 

14 kommentarer

Siste innlegg