På tide med en hårklipp

Nå har jeg ikke klippet håret siden i fjor, så det er tid for det igjen. 😁  Blir denne gangen og en gang til før vi flytter tenker jeg 🙂

Da blir det 6 uker mellom hver klipp, og det er sånn passe det, for da begynner håret å bli umedgjørlig 😉

Noen ganger har jeg lyst til å la det gro, for jeg føler meg ikke alltid så fin på håret nå, men det er så enkelt med kort hår, så det blir nok til at jeg fortsetter med det ☺

 

Før klipp

Morrasveisen i dag😄🙈

 

Litt fiksa sveis ☺

 

Nå må jeg ut og få bort snøen av bilen før jeg skal dra.  😀

 

Pause…. og parkering ved Nedre Elvehavn 

 

 

Endelig hjemme igjen. Det har regna, sludda, og nå snør det store filler igjen 😀

 

Med nyklipt sveis i snøvær 😀

 

 

Litt div ærend hadde jeg i tillegg, så etter 3 timer på farta, var det godt å finne sofaen. ☺

 

 

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Godt å fikse seg litt. Jeg burde også ta meg en klipp. Lenge mellom hver gang. Jeg liker litt lengde på håret, men blir det for langt er det ikke bra det heller. For et vær dere har. Godt du er vel hjemme igjen. Ha en fin kveld 🙂 Ada kom hun for å bo her til hun døde. Hun hadde store problemer med en hjertefeil, som gjorde at hun sakte ble dårligere og dårligere. Hun døde på sykehuset etter mange måneder med smerte, men hun klagde aldri. For en tålmodig dame. Jeg ble veldig glad i henne.

      1. Ja, det er godt å fikse håret, og føle seg litt freshere. ☺ Du er fin med den lengden du har, men føler selv at jeg ikke vil kle hverken halvlangt, eller langt. Har jo hatt det før, så jeg skulle vel kle det like godt kanskje, men vet ikke 😉🙂
        Noen er mer tålmodig enn andre, og jeg beundrer de som aldri klager. Er ikke så flink jeg 😁
        Ha en fin kveld! Klem❤

        1. Hjelp, der kom det med noe som ikke skulle stå hos deg????? Hva i all verden! Tror jeg hadde klipt ut noe i en tekst jeg driver med, og plutselig var det kopiert inn her? Merkelig. Nå måtte jeg le, selv om dette er fra en litt alvorlig tekst. Jeg så det ikke da jeg trykket publiser kommentar. Men du tok det pent du. Godt det ikke var noe verre 🙂 🙂 🙂

      1. Tusen takk for det. Ja, du er fin med hestehale, og kler det ❤🙂 Kreves litt oftere klipp med kort hår, så heldigvis betaler jeg pensjonistklipp 😁😀

    2. godt med et hårklipp ,såpass at en føler seg vel det er viktigst :=) må til frisør jeg også men venter på litt bedre vær så vi får se :=) i mellomtiden har jeg klippet luggen min selv noe mannen min bemerket i går hi hi

      1. Hehe, ja det hender vi må ta saksa fatt litt sjøl. Jeg må som regel tynne litt, for det er så tykt det håret mitt. Men det er sikkert bedre enn at det er for tynt 😉 Veldig godt med hårklipp. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg